![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.523 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
![]() ![]() Hvad: Vi tager ud og ser en udstilling om ... tadaaaa - SKRALD! "SKRALD! er en udstilling for børn og voksne og handler om, hvordan byen og københavnerne har levet og lever med skraldet." "Der er ingen fastlagt rute, men udstillingen har fire hovedtemaer som du kan gå på opdagelse i: Lossepladsen, Gaden, Baggården og Hjemmet. Det er op til dig, at udforske de historier, du synes er mest spændende. Udstillingen vises i Kongesalen, i trappeopgangen og i Festsalen på Københavns Museum." Læs mere i linket ... det har fanget min interesse ![]() ALLE der enten er eller har interesse i at være på morsverden (dvs. også ikke-medlemmer - måske kommende? ![]() ![]() ![]() Hvornår: Søndag d. 23. oktober kl ?? (hvad tid passer jer bedst? Der er åbent 10-17, så jeg tænker der ved 10-11-tiden?) Hvor: Københavns museum Vesterbrogade 59 1620 København V Hvordan: Skriv her i tråden hvis du vil tilmelde dig dette event, enten som kommer eller måske og hvor mange børn og evt. voksne du tager med. Så opdaterer jeg listen efterhånden her i første indlæg. ![]() ![]() Kommer: Lenka + 2 børn (indtil videre) Laurie Astrid og Pernille Kommer måske: Julie_R Mette B + børn? |
|
|
![]()
|
|
<3 <3 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 44.429 Medlem siden: 2-November 04 Bopæl: Amager Member Nr: 456 ![]() |
Årh der er knægten i Jylland
![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 20.243 Medlem siden: 23-April 09 Bopæl: Malmø, Sverige Member Nr: 4.056 ![]() |
Åh, det skal åbenbart aldrig lykkes mig at komme med
![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.523 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 10.179 Medlem siden: 22-May 05 Bopæl: Nykøbing.F Member Nr: 887 ![]() |
![]() ![]() Så kunne jeg og børnene hygge med jer ![]() |
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 19.448 Medlem siden: 29-June 07 Bopæl: Gelsted / Næstved Sjælland :-) Member Nr: 2.600 ![]() |
Skal noget både fredag og lørdag så hopper lige over...
|
|
|
![]()
|
|
|
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 10.179 Medlem siden: 22-May 05 Bopæl: Nykøbing.F Member Nr: 887 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
<3 <3 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 44.429 Medlem siden: 2-November 04 Bopæl: Amager Member Nr: 456 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
Hærget Inventar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 5000+ Sølv Indlæg: 8.427 Medlem siden: 28-October 04 Bopæl: Ishøj Member Nr: 434 ![]() |
Det kunne være sjov at tage med til - må lige se om Pernille gider og vi kan.
Men for mig er det også lidt nørdet ![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
|
|
|
![]()
|
|
Flere der kunne være interesserede i denne lærerige efterårsekskursion?
Eller vill der være mere interesse for at lade nogle andre tage skraldet og nøjes med en café-brunch (børnevenlig evt. - jeg har i hvert fald mine med mig den dag) |
|
|
![]()
|
|
************** ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 13.929 Medlem siden: 31-May 05 Bopæl: Hundige Member Nr: 912 ![]() |
Flere der kunne være interesserede i denne lærerige efterårsekskursion? Eller vill der være mere interesse for at lade nogle andre tage skraldet og nøjes med en café-brunch (børnevenlig evt. - jeg har i hvert fald mine med mig den dag) Skrald ville være fint med mig men jeg er bare mere interesseret i en anden dag ![]() |
|
|
![]()
|
|
The slutty one... Irina from Belarus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 21.762 Medlem siden: 29-December 03 Bopæl: Westegnen! Member Nr: 47 ![]() |
Ej lenka der kan jeg heller ikke
![]() |
|
|
![]()
|
|
Hjemme hos min mormor.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 27.757 Medlem siden: 14-July 05 Bopæl: Kbh område - Firkløverland Member Nr: 1.054 ![]() |
Vil meget gerne.. TROR ikke, at jeg skal noget den dag. (bliver nogle gange tilkaldt som barnepige i sidste øjeblik... men
![]() |
|
|
![]()
|
|
|
|
|
![]()
|
|
Hjemme hos min mormor.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 27.757 Medlem siden: 14-July 05 Bopæl: Kbh område - Firkløverland Member Nr: 1.054 ![]() |
Vil meget gerne.. TROR ikke, at jeg skal noget den dag. (bliver nogle gange tilkaldt som barnepige i sidste øjeblik... men ![]() Dejligt ![]() ![]() Tak, Lenka ![]() Er lige blevet booked til kulturnatten... er noget øv om det, men har virkeligt brug for pengene.... |
|
|
![]()
|
|
Der er 3 dage til ... jeg vil gerne have et mere fast ja/nej i løbet af i dag. Hvis vi kun er to, så ved jeg ikke om vi så ikke hellere skulle aflyse? (igen)
![]() |
|
|
![]()
|
|
hmm--- hvis jeg tager kaninen med, dig og dine to børn, så er vi vel... 5?
![]() Edit: eller udsætte det... måske med en dato til afstemning? Havde glædet mig, til at se på andet affald end mit eget ![]() |
|
|
![]()
|
|
Hærget Inventar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 5000+ Sølv Indlæg: 8.427 Medlem siden: 28-October 04 Bopæl: Ishøj Member Nr: 434 ![]() |
Vi vil gerne med herfra hvis det bliver på søndag.
|
|
|
![]() ![]() |
|
Se nye indlæg |
Lo-Fi Version | Klokken er nu: 23. April 2018 - 18:20 |