![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.523 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
![]() Astrid, er det dig + P? Og evt. mand? Og Laurie, det er en deal! ![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Hjemme hos min mormor.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 27.757 Medlem siden: 14-July 05 Bopæl: Kbh område - Firkløverland Member Nr: 1.054 ![]() |
![]() Sender dig lige mit mobilnr, hvis der skulle være noget. .... og ikke for tidligt, ikke? |
|
|
![]()
|
|
Hærget Inventar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 5000+ Sølv Indlæg: 8.427 Medlem siden: 28-October 04 Bopæl: Ishøj Member Nr: 434 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
Hjemme hos min mormor.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 27.757 Medlem siden: 14-July 05 Bopæl: Kbh område - Firkløverland Member Nr: 1.054 ![]() |
Har vi set hinanden før, Astrid?
|
|
|
![]()
|
|
Hærget Inventar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 5000+ Sølv Indlæg: 8.427 Medlem siden: 28-October 04 Bopæl: Ishøj Member Nr: 434 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.523 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Jeg tror heller ikke jeg har mødt dig før Astrid
![]() Jeg tænker på 11? |
|
|
![]()
|
|
|
|
|
![]()
|
|
|
|
|
![]()
|
|
![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() Laurie jeg prøvede at sende dig mit mobilnummer, men din pm-box er fuld |
|
|
![]()
|
|
![]() Jo, vi er nok derinde kl 11 - jeg har begge jeres numre i min tlf nu og har sendt mit til jer ![]() |
|
|
![]()
|
|
|
|
|
![]()
|
|
Har lige fået en SMS... "vi er nok lidt bagude, er der nok først kl. 11.15."
|
|
|
![]()
|
|
Det blev en spændende og lærerig event... dejligt, at møde jer
![]() |
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 32.086 Medlem siden: 23-February 05 Bopæl: Bagsværd Member Nr: 647 ![]() |
Havde i en god dag ?
Hvad syntes I om udstillingen? Vi var derinde sidste lørdag og var lidt skuffet. Syntes der manglede en rødtråd og der var alt for lidt. Også at pille ved. Til gengæld var selve museet rigtig spændende med en del af Københavns historie. Hvor er den anderledes end min, der er vokset op i Holte(nordsjælland). Veninden der var med var fra Jylland og fandt den også vildt interessant, da det er så anderledes end hendes baggrund der er fra Nordjylland. |
|
|
![]()
|
|
Jeg synes at den var spændende nok, men virkede ikke så stor (ikke i forhold til beskrivelsen af den på siden i hvert fald!). Men det var nu alligevel ret koncentreret, jeg tror at vi vist brugte en 1½ time derinde i alt
![]() Det var delt op i forskellige afdelinger som hjemme, på gadem baggård, men det var ikke så tydelitg synes jeg. Det var egentlig først i 2. rundte at jeg lagde mærke til skiltene. så ja, jeg synes også at der var lidt lidt, men det var nu alligevel spændende at se og læse om ![]() Og hyggeligt at se jer igen Astrid og Laurie (Laurie, jeg er ikke på ferie, det er vist en gammel tråd der blevet hevet op med spam i om at move skulle være adminløs ![]() |
|
|
![]()
|
|
Jeg synes at den var spændende nok, men virkede ikke så stor (ikke i forhold til beskrivelsen af den på siden i hvert fald!). Men det var nu alligevel ret koncentreret, jeg tror at vi vist brugte en 1½ time derinde i alt ![]() Det var delt op i forskellige afdelinger som hjemme, på gadem baggård, men det var ikke så tydelitg synes jeg. Det var egentlig først i 2. rundte at jeg lagde mærke til skiltene. så ja, jeg synes også at der var lidt lidt, men det var nu alligevel spændende at se og læse om ![]() Og hyggeligt at se jer igen Astrid og Laurie (Laurie, jeg er ikke på ferie, det er vist en gammel tråd der blevet hevet op med spam i om at move skulle være adminløs ![]() Ups.... sikke nogle drillenisser vi har her på forummet! Jeg syntes, at udstillingen var god. Altså var der masser, at få fat i. Og jeg var glad, for at have det lille hæfte med fra indgangen... samt at have kigget på nettet inden. Men jeg ville anbefale udstillingen... |
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 32.086 Medlem siden: 23-February 05 Bopæl: Bagsværd Member Nr: 647 ![]() |
Godt at i havde en god oplevelse.
Jeg ville så ikke anbefale lige udstillingen med meget selve museet. |
|
|
![]() ![]() |
|
Se nye indlæg |
Lo-Fi Version | Klokken er nu: 23. April 2018 - 18:19 |