Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Maia

Når netværks ejer ikke svare

Recommended Posts

Jeg har ansøgt i BMI +30 om medlemsskab for nok en måned siden.

 

Ejeren har ikke reageret overhovedet. Kan man gøre noget, eller må jeg bare vente til hun reagere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

har du prøvet at sende ejeren en pm? måske er den gået i glemmebogen :knus: ellers må du jo skrive til Lenka eller jeg så ser vi på det :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
har du prøvet at sende ejeren en pm? måske er den gået i glemmebogen :knus: ellers må du jo skrive til Lenka eller jeg så ser vi på det :)

Ja, jeg sendte hende netop en pb om det :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prøv at sende en igen.

 

Jeg har selv nogle netværk og får indimellem en pm, og så glemmer jeg det fordi ungerne kalder og så ...øh ja så glemmer jeg det helt :distræt

 

Ved ikke om det er et åbent netværk? For ellers tænker jeg at en manglende godkendelse også kunne være et nej tak?

:knus:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Maia

 

Jeg har ikke modtaget nogen PM fra dig, ej heller en notifikation fra netværket om, at du har søgt, har derfor ikke kunne godkende dig. Har først modtaget en notifikation i går om, at du har søgt medlemskab. Har ikke kunne godkende før nu, da jeg har været i Norge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×