Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Sulle

Termins/mødregruppe Efterår 2011

Recommended Posts

:jubii: Stort tillykke! :rørt::knus:

 

Jeg vil ellers gerne være i mødregruppe med jer - men min termin blev jo rykket én dag :unsure: Må jeg snige mig med lidt alligevel?

 

Ja, det synes jeg da næsten at du skal, der sker ikke rigtigt noget i sommergruppen, er der ikke andre end dig?

 

Stort tillykke - hjemmelavet for dig også :) Sådan er det for mig, vi har også gået igennem IUI men spiren kom i en pause :) bonusspire på os begge :)

 

Ja :wub:

 

Hvornår har du termin? Du var en af dem, jeg tænkte på som efterårsmor - og så Dianna også.

 

Har ikke sat termin dato endnu - skal ind på torsdag men tror det bliver i midt oktober. bør være over 7 uger hende lige nu om min udregning stemmer :)

 

åh bliver helt rørt når du beskriver mig som efterårsmor.... :wub:

 

Ja, det er stort. Jeg er også allerede blevet mere tudefjæs. Vrælede fx til Tvillinger i går, der var en, der fik KS og ikke kunne være sammen med sine børn de første timer, hold da op, jeg flæbede.

 

Jeg tudet over en dum mor-datter vitamin reklame og noget dumt jeg læste på metroen i morges......kan heldivis skylde lidt på forkølelse.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke :jubii:

 

Hvis én af jer har et netværk i overskud, vil jeg foreslå at oprette en Termin 2011 gruppe :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj Sussi hvor vildt, så skal vi jo følges :cheer:

 

Kæmpe stort tillykke :gravid:

Er der nogen der "fortjener" det så er det jer :jubii:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ej tillykke - jeg troede helt i havde opgivet?

 

 

hvor er det vildt! :wub: :cheer:

 

Ja, det havde vi også. Jeg var meget meget overrasket, da jeg stod med den ekstra streg på testen.

 

Aj Sussi hvor vildt, så skal vi jo følges :cheer:

 

Kæmpe stort tillykke :gravid:

Er der nogen der "fortjener" det så er det jer :jubii:

 

Tak. Og ja, jeg har godt tænkt på at vi skal følges igen. Jeg havde bare helt vildt meget lyst til at skrive det til dig på FB, men holdt fast i min beslutning om at der skulle en scanning til, før jeg stod frem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ej tillykke - jeg troede helt i havde opgivet?

 

 

hvor er det vildt! :wub: :cheer:

 

Ja, det havde vi også. Jeg var meget meget overrasket, da jeg stod med den ekstra streg på testen.

 

Aj Sussi hvor vildt, så skal vi jo følges :cheer:

 

Kæmpe stort tillykke :gravid:

Er der nogen der "fortjener" det så er det jer :jubii:

 

Tak. Og ja, jeg har godt tænkt på at vi skal følges igen. Jeg havde bare helt vildt meget lyst til at skrive det til dig på FB, men holdt fast i min beslutning om at der skulle en scanning til, før jeg stod frem.

Helt i orden, ønsker mig også en scanning :fnis:

 

Men hvor er det bare en super dejlig opdatering - tillykke igen :gravid:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×