Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Julie_R

Forum for bonusmødre?

Recommended Posts

Øv, var der ikke engang et netværk for dem med bonusbørn?

 

 

er det ikke den, der hedder delebørn?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Øv, var der ikke engang et netværk for dem med bonusbørn?

 

 

er det ikke den, der hedder delebørn?

 

I beskrivelsen er det for mødre der ikke bor sammen med barnets far, det er jo ikke det samme som at man har en kæreste med barn/børn, og nej, det var et andet, mener det var Kathrine der havde startet det :hmm:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Øv, var der ikke engang et netværk for dem med bonusbørn?

 

 

er det ikke den, der hedder delebørn?

 

I beskrivelsen er det for mødre der ikke bor sammen med barnets far, det er jo ikke det samme som at man har en kæreste med barn/børn, og nej, det var et andet, mener det var Kathrine der havde startet det :hmm:

 

 

okay - jeg har jo også både dine, mine og vores børn, så jeg havde slet ikke lagt mærke til beskrivelsen kun var for den ene part. Øv da.. Har ikke set et andet netværk - måske et af de kære guldmedlemmer vil lave et så? Det kunne da være lidt fedt med sådan et sted, da det jo er lidt andre ting, der kan spille ind, når det er et bonusbarn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det kan godt være jeg kan bruge delebørn, overvejer dog om jeg selv skal lave et, skal bare lige af med Kbh og omegn først, det har jeg alligevel haft i tankerne længe

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg havde et sådan forum, men nedlagde det, der var ikke nogen som skrev derinde så tænkte at behovet ikke rigtig var der :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg havde et sådan forum, men nedlagde det, der var ikke nogen som skrev derinde så tænkte at behovet ikke rigtig var der :)

Jeg syns det ville være kanon hvis der kom et magen til det du have :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg havde et sådan forum, men nedlagde det, der var ikke nogen som skrev derinde så tænkte at behovet ikke rigtig var der :)

Jeg syns det ville være kanon hvis der kom et magen til det du have :thumbsup:

 

 

Det kunne jeg egentlig også godt tænke mig... for somme tider, så har man altså lige nogle tanker/situationer, som man kan have brug for at få vendt - samt nogle tabu-emner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne oprette et senere på ugen når jeg lige er kommet af med "København og omegn" :)'

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne oprette et senere på ugen når jeg lige er kommet af med "København og omegn" :)'

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dejligt :) Jeg kunne nemlig også godt have brug for sådan et forum til at lufte tabuer i :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg vil gerne oprette et senere på ugen når jeg lige er kommet af med "København og omegn" :) '

 

Det ærgerlige ved at oprette endnu et forum, kun for jer med bonusbørn der ikke er "samlevende", er at vi ikke kan dele erfaringerne så.

Jeg tænker at problemstillingerne er meget de samme, som dem i delebørn?

 

 

Altså selvom man bor sammen med bonusbarnet, så er man vel stadig velkommen derinde - det handler vel om sammenspillet mellem en selv og det barn, man ikke selv har født? sådan har jeg forstået det...

 

Forskellen på delebørn og bonusbørn netværket er vel, at man ikke har samme følelser på spil, når det er ens eget barn - et man selv har født - og så et barn, man først har lært at kende senere i dets liv. Det jeg mener er, at jeg har da klart nogle følelser for mine egne børn, selvom de er delebørn, som jeg ikke har for min bonussøn. Det kan bare af og til være lidt frustrerende, fordi det virker lidt tabu-agtig at snakke om. Og også svært at snakke om med andre, som ikke selv står i situationen. Det kan være svært f.eks at vække stærke følelser for et bonusbarn - ligesom man kan opleve som bonusmor, at det barn modarbejder en, fordi det har samme problematik måske...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det ville være SÅ fantastisk med sådan et forum... Det har jeg virkelig manglet, så håber det kommer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg vil gerne oprette et senere på ugen når jeg lige er kommet af med "København og omegn" :) '

 

Det ærgerlige ved at oprette endnu et forum, kun for jer med bonusbørn der ikke er "samlevende", er at vi ikke kan dele erfaringerne så.

Jeg tænker at problemstillingerne er meget de samme, som dem i delebørn?

 

Er det mig der misforstår delebørn :unsure: jeg ser delebørn som et forum for dem der deler børnene med en forælder som de ikke længere bor sammen med, det handler for mig udelukkende om egne børn

 

Et forum for bonusmødre vil for mig selvfølgelig både være for dem der bor med bonusbørnene og for dem der ikke gør, så i er bestemt ikke udelukket :knus:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg vil gerne oprette et senere på ugen når jeg lige er kommet af med "København og omegn" :) '

 

Det ærgerlige ved at oprette endnu et forum, kun for jer med bonusbørn der ikke er "samlevende", er at vi ikke kan dele erfaringerne så.

Jeg tænker at problemstillingerne er meget de samme, som dem i delebørn?

 

 

Altså selvom man bor sammen med bonusbarnet, så er man vel stadig velkommen derinde - det handler vel om sammenspillet mellem en selv og det barn, man ikke selv har født? sådan har jeg forstået det...

 

Forskellen på delebørn og bonusbørn netværket er vel, at man ikke har samme følelser på spil, når det er ens eget barn - et man selv har født - og så et barn, man først har lært at kende senere i dets liv. Det jeg mener er, at jeg har da klart nogle følelser for mine egne børn, selvom de er delebørn, som jeg ikke har for min bonussøn. Det kan bare af og til være lidt frustrerende, fordi det virker lidt tabu-agtig at snakke om. Og også svært at snakke om med andre, som ikke selv står i situationen. Det kan være svært f.eks at vække stærke følelser for et bonusbarn - ligesom man kan opleve som bonusmor, at det barn modarbejder en, fordi det har samme problematik måske...

 

Præcis, sådan har jeg også forstået det

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×