Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Jeg synes det er god skik at (jeg personligt mener, at man SKAL) fortælle i en annonce, hvis varen sættes til salg flere steder samtidigt. Hvis en bruger f.eks. sætter en vare til salg både her og på Trendsales el.lign. Og samtidig bør (læs: SKAL) annoncen her på MoVe SLETTES eller DER skrives SOLGT, når varen er blevet solgt via den anden side. Så undgår man, at man tror man "køber" en vare, der ikke længere er til salg og dermed får en :lyver: :lang næse:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan godt følge dig i det du skriver, men hvis man bare er god til herinde og skrive når tingene er solgt, så ser jeg intet problem i at man ikke oplyser omkring at tingene er til salg andre steder :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg plejer at sætte til salg herinde først. Hvis der så ikke er nogen respons, kommer det på Trendsales og dba. Har aldrig overvejet at informere om, at det er til salg andre steder, kan ikke se, at det skulle være nødvendigt/et krav. Prøver da også, at opdatere/slette annoncer, hvis jeg får det solgt andetsteds, men det er ærlig talt ikke min førsteprioritet efter et salg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kan ikke se grunden til at man SKAL fortælle det er til salg andre stede, men jeg syntes bestemt man SKAL fortælle når det er solgt (hvis man husker det ;))

 

 

Enig. Jeg forsøger at slette eller skrive solgt så hurtigt som muligt, specielt hvis det er solgt fra anden side

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×