Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Guest A-Randers

Jeg ville tilmelde mig

Recommended Posts

Og nej reglen er ikke brugt mod andre da vi aldrig har stået med sådan en situation før, du er så at sige den første.

Jeg vil nu ikke mene at AM er den første der vender tilbage efter at have været væk i en periode, for så at kunne gå direkte ind i de høje gemakker... :)

 

Ikke sikkert Lissi. Men den første der har smækket så meget med døren, været væk i 2 år, ikke viser stor forståelse for situationen omkring BB og NannaV sagen samtidig ikke ønsker at gå i en dialog.

 

Alle der er kommet tilbage efter de har smækket med døren, er også blevet mødt med skeptiske ord og mange har netop valgt at starte op på ny. Så der er altså blevet talt om det før. Men mange er kommet med en mere ydmyg indgang end AM.

 

Dejligt at søde Alberte giver dig tid til at være med her :wub:

Jamen du har nok ret :)

 

Ja Alberte lå i min arm og sov imens ...Hun sover en del af tiden væk....Lige nu ligger hun og hygger ved storebror... :wub: :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kort hilsen inden hvalen drager til fest , jeg skriver som jeg plejer , jeg er som jeg plejer ....... OG min skrive måde gider jeg sg ikke oxo stå til regnskab for ...

 

Nu vi er ved mine fejl så er jeg stadig fed , er der mere vi mangler ???

 

 

Og jo jeg har før lavet lange tråde i sær når jeg skriver om A , prøv at søg hvis behovet for det er der :)

 

 

jeg vil nu tage til en fest med ski mange pluk veer , hos folk jeg ik kender (hvilke jeg hader ) og som er traktor køre alle sammen , så der bliver sparket dæk hele aften GAB LOL

 

ha en rigtigt god lørdag aften , vi er oppe og køre over Alberte sidder på arm hos sin moster selvom det næsten er 2 år siden hun har været her :) ud over hun besøgte os på dyreskuet i sommers en dag :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
vend dig til det;)

 

Jeg undrer mig bare over, at du skriver så meget anderledes end du gjorde dengang. ;)

 

Jeg syntes nu ikke der er så stor forskel fra dengang og så til nu, i den måde AM skriver på.

 

:blink: det synes jeg absolut heller ikke!

 

Hvis der er nogen der sidder og holder kaffe-selvtægts-klubber med diverse konspirationsteorier i et eller flere lukkede netværk, gider I så ikke at være søde at holde det inde i disse? Det er ved at være lidt for tydeligt i det åbne at der diskuteres ting i det lukkede. Og pointen med det lukkede og at der er frit slag til diskussioner derinde, er at sålænge det ikke påvirker noget herude i det åbne, så blander jeg mig ikke. Men når det begynder at påvirke tonen over for nogle brugere herude i det åbne, så begynder det at ligge på vippen.

 

Jeg aner ikke hvad I konkret taler om, og bryder ingen fortroligheder her, og ja, det er kun gisninger, så måske tager jeg grueligt fejl, men jeg baserer udelukkende mine gisninger på hvad jeg kan læse her i de åbne, og jeg synes de er ret tydelige. Jeres selvsving spreder ringe herude. Lad være med det.

 

:thumbsup: !!!

 

Jeg synes vi skal lade den her ligge nu. AM er tilbage, hun holder på sin rettigheder om at bruge sin ancinnitet og det er der sådan set ikke noget at gøre ved. Der har været forslag om en ny start osv. men når hun ikke vil gøre brug er det, så er den ikke længere.

Så kan man enten vælge at byde hende velkommen eller man kan trække sig tilbage i div. netværk.

Ang. om at vise ydmyghed, så har hun skrevet, at hun ikke vil læse trådene der er skrevet oppe i det fortrolige, mens hun har været væk, men bruge søgefunktionen for at søge efter tråde om A.

Desuden har hun ikke betalt adgang endnu, netop for at vente, så hvis man vil slette sine tråde, er der jo tid til at gøre det.

 

Jeg er helt med Helena her! Det tager jo fuldstændig overhånd.

 

 

 

Stor tak :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenka, jeg var ikke klar over det med de 6 mdr. Vil det sige at indlæg i fx 5000+ bliver, eller burde blive slettet...bliver de slettet for evigt eller arkiveret og bør vi selv slette eller er det dig?

 

De bliver usynlige :)

 

Jeg har hvertfald tråde i +fora jeg ikke "bare" kan se, men hvis jeg søger på dem via mit navn, så ligger de i samme plus fora, men så er det fordi de har været inaktive i x antal dage/måneder

Min eks mand gik pludseligt bort den 7.3.06. Det er faktisk der, jeg begyndte virkeligt at bruge meget MioVe. Mine indlæg blev desværre slettede efterhånden.. jeg ville så gerne have genlæst mig... burde have tænkt på det i løbet af krisen... skrev dem jo i højere fortrolighed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg synes vi skal lade den her ligge nu. AM er tilbage, hun holder på sin rettigheder om at bruge sin ancinnitet og det er der sådan set ikke noget at gøre ved. Der har været forslag om en ny start osv. men når hun ikke vil gøre brug er det, så er den ikke længere.

Så kan man enten vælge at byde hende velkommen eller man kan trække sig tilbage i div. netværk.

Ang. om at vise ydmyghed, så har hun skrevet, at hun ikke vil læse trådene der er skrevet oppe i det fortrolige, mens hun har været væk, men bruge søgefunktionen for at søge efter tråde om A.

Desuden har hun ikke betalt adgang endnu, netop for at vente, så hvis man vil slette sine tråde, er der jo tid til at gøre det.

Godt skrevet, Helena. :thumbsup:

 

Synes forresten at det er rigtigt ærligt af AM, at skrive inden hun betaler og får adgang til "det hele". Jeg vil mene, de fleste ville have betalt, uden at tænke over det... og så skrevet en hilsen fx. i 1000+ fx.. "hej, jeg er kommet tilbage. Nu skal I høre..."

 

Desuden er AM et ærligt menneske... hun siger tingene som hun mener dem. Om man kan lide det eller ej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×