Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Charlotte

Mark all forums as read and return to index

  

48 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Efter flere gange have kommet til at trykke på Mark all forums as read and return to index, kommer jeg til at tænke på noget.

Hvorfor er den så markant sted, og er der overhovedet nogen der bruger det.

 

Jer der gør, Vil I ikke skrive hvorfor. Måske har jeg misforstået knappens muligheder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvor er den knap henne?

Jeg kan ikke huske at have set den - eller at have savnet den.

 

Helt til højre lige over trådene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lenka Nu du er i gang med at opdatere siden, kan du så ikke ligge en "erdunusikker" advarsel ind når man kommer til at rammen tasten.

Ligesom når man sletter et indlæg, en tråd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kommer ofte til at ramme den, når jeg er på fra tlf og synes det er mega irriterende

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenka Nu du er i gang med at opdatere siden, kan du så ikke ligge en "erdunusikker" advarsel ind når man kommer til at rammen tasten.

Ligesom når man sletter et indlæg, en tråd

 

Det svarer lidt til at sige "nu du er i gang med at føde, kan du så ikke også strikke en sweater til babyen" :P

Aj ok ikke helt ... driller lidt.

 

Men det kommer alligevel til at se helt anderleds ud på det nye, så det er ikke noget jeg vil bruge tid på at fjerne nu - især fordi der jo er nogle der bruger den (inkl. migb selv :whistle: - jeg kan godt lide at markere det hele læst inden jeg går ud af siden, for ligesom at starte på frisk næste gang)

 

Der kommer også til at være en telefonvenlig udgave, så det med tlf kommer ikke til at være et problem i hvert fald (medmindre man så vælger at se den fulde udgave på tlf - SÅ kan vi lige tage den igen!).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den rammer jeg tit når jeg er på fra Tlf eller iPad og jeg bander hver gang :bander: :mur:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja den bruger jeg hver gang jeg er på Move :ja: Så er der ren røv at trutte i når jeg åbner igen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Efter flere gange have kommet til at trykke på Mark all forums as read and return to index, kommer jeg til at tænke på noget.

Hvorfor er den så markant sted, og er der overhovedet nogen der bruger det.

 

Jer der gør, Vil I ikke skrive hvorfor. Måske har jeg misforstået knappens muligheder.

 

Fordi jeg ikke gider at sidde og vade rundt i de samme tråde igen og igen, og på den måde får hurtigt sorteret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger den hver gang jeg er på, af samme årsag som de andre har nævnt, at så er der "rent bord" næste gang jeg logger på :blomst:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, den bruger jeg rigtig ofte. Det gør jeg fordi det er rart at begynde på en 'frisk' og ikke hver gang få 4 sider nye indlæg op, når jeg een gang har scrollet dem igennem og læst det jeg vil læse. Er jeg kommet til at fortryde - fordi jeg pludselig sidder og keder mig på nettet og uinteressante indlæg pludselig kan synes interessante alligevel - så klikker jeg bare på Dagens indlæg og så er de der igen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

nææ vidste ikke den fandtes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja det gør jeg og særligt, hvis der dukker tråde op, som jeg har læst, men ikke vil deltager i og de så fylder meget igen og igen i debatoversigten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, det gør jeg. Hver dag. Det markerer at jeg har læst alt af interesse og at de derfor ikke popper op, når jeg trykker se nye indlæg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg bruger den hver gang jeg er på, af samme årsag som de andre har nævnt, at så er der "rent bord" næste gang jeg logger på :blomst:

Enig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×