Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Jeg har de sidste dage forsøgt at tilføje data på babylisten - men den data jeg tilføjer bliver ikke gemt/vist.

 

Jeg ved mit pass word burde være korrekt :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er siden vi flyttede servere, så er der noget med dataoverførsel der driller og jeg har sikkert ikke tilføjet rettelser alle steder endnu - kigger straks på listen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så virker tilføjelse af mål i hvert fald ... og så fik jeg da kigget på listen igen - hold op hvor er det hele forældet :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Så virker tilføjelse af mål i hvert fald ... og så fik jeg da kigget på listen igen - hold op hvor er det hele forældet :eek:

Er det så også 'rettet' så man kan klikke på børn fra 2001 og ikke skal 'ind' gennem yngre søskende?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Så virker tilføjelse af mål i hvert fald ... og så fik jeg da kigget på listen igen - hold op hvor er det hele forældet :eek:

Er det så også 'rettet' så man kan klikke på børn fra 2001 og ikke skal 'ind' gennem yngre søskende?

Altså det er jo så ikke en fejlrettelse men en ændring i systemet :P - det var jo med vilje dengang for 100 år siden. Babylisten var jo ment som til baby'er + tiden derefter. Ikke store børn.

 

Men nej, jeg har ikke lavet nogle ændringer. Det gør jeg måske på et tidspunkt når det hele skal laves om. Først skal debatten opgraderes ... (jaja, jeg ved det, det går ikke for hurtigt når jeg veksler mellem 100 andre opgaver. Men har dog mine prioriteter som jeg forsøger at holde mig til og det er virkelig vigtig for mig at få den opgradering på plads. Den blokerer for en masse andet, plus at når den er lavet så kommer det sandsynligvis alligevel til at have en indvirkning på layoutet af resten af siden).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×