Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Nisseleg tilmelding 2013

Recommended Posts

Så har I weekenden med til at overveje færdigt :knus:

 

Jeg har sat link op øverst i menuen, så I kan klikke direkte hen til nisselegens side.

 

Forum kommer snart, og jeg satter alle tilmeldte på efterhånden :jul:

 

Hvis der er andre end dem der deltager, der gerne vil have adgang til forummet, så skriv enten en besked til mig eller her!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Så har I weekenden med til at overveje færdigt :knus:

 

Jeg har sat link op øverst i menuen, så I kan klikke direkte hen til nisselegens side.

 

Forum kommer snart, og jeg satter alle tilmeldte på efterhånden :jul:

 

Hvis der er andre end dem der deltager, der gerne vil have adgang til forummet, så skriv enten en besked til mig eller her!

 

:thumbsup: Super :)

 

Sidste tilmelding er i morgen, ik? Der er "47" tilmeldte, plejer vi ikke at være flere ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Så har I weekenden med til at overveje færdigt :knus:

 

Jeg har sat link op øverst i menuen, så I kan klikke direkte hen til nisselegens side.

 

Forum kommer snart, og jeg satter alle tilmeldte på efterhånden :jul:

 

Hvis der er andre end dem der deltager, der gerne vil have adgang til forummet, så skriv enten en besked til mig eller her!

 

:thumbsup: Super :)

 

Sidste tilmelding er i morgen, ik? Der er "47" tilmeldte, plejer vi ikke at være flere ?

Jo, sidste tilmelding i morgen (evt, natten med, da jeg først parrer mandag) ... og jo, vi plejer at være flere tilmeldte, men medlemstallet falder jo også efterhånden, så der er vel naturligt også færre til legen ... vi kom op på 74 sidst :hmm: (og året før på omring 90 mener jeg).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sidste tilmelding er i morgen, ik? Der er "47" tilmeldte, plejer vi ikke at være flere ?

Jo, sidste tilmelding i morgen (evt, natten med, da jeg først parrer mandag) ... og jo, vi plejer at være flere tilmeldte, men medlemstallet falder jo også efterhånden, så der er vel naturligt også færre til legen ... vi kom op på 74 sidst :hmm: (og året før på omring 90 mener jeg).

48 nu :cheer: :-D

 

Husk, det eneste det kræver er at man minimum sender en gave! Og får man lyst til at gøre lidt ekstra er det op til en selv - det er lige så hyggeligt at jule som at blive julet, synes jeg :christmas-spirit:

 

Og det er en hyggelig måde at lære hinanden at kende på, både når man skal finde noget der kan ramme til sin nisse og også når man skal gætte nisser :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvad er det vejledende prisniveau?

Man kan vælge den billige eller den dyre model :lol:

Under eller over 150kr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pris er hip som hap, man kan evt. vælge at angive hvor meget man synes at man vil give for (og om man ønsker at blive matcher, så det der kommer tilbage er ca. samme prisniveau). Men altså, er det hjemmelavet eller er det til en 50'er, det må man gerne om ... det vigtigste må være at man har valgt noget man tror at modtageren bliver glad for :) (og så er det jo der at man kan prøve at sætte sig lidt ind i sin modtagernisse :jul:).

Share this post


Link to post
Share on other sites
:bidernegle: Jeg har vovet et øje i år :dåner:

 

Et nisseøje! :ymca:

 

 

= NisseHalvøje [Nissehalløj]

Share this post


Link to post
Share on other sites
:bidernegle: Jeg har vovet et øje i år :dåner:

 

 

 

:shock: :dåner::thumbsup::snedig: :-D

 

:dåner: når BÅDE mjanne og svennevenne har meldt sig under fanerne er der jo næsten ingen nåsåere at drille i år :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg havde egentlig besluttet ikke at være med men er nu tilmeldt alligevel :cheer:

 

Så nu er der 58 nisser :hoppenisse:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:bidernegle: Jeg har vovet et øje i år :dåner:

 

 

 

:shock: :dåner::thumbsup::snedig: :-D

 

:dåner: når BÅDE mjanne og svennevenne har meldt sig under fanerne er der jo næsten ingen nåsåere at drille i år :shock:

Stakkels dem der får enten svenne eller mjanne :nervøs:

 

Man kan jo nærmest ikke leve op til forventningerne :fear:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Åh fuck.

 

Jeg melder mig til, men jeg er nok en dårlig nisse OG det er Dykkers skyld jeg melder mig.

 

Eller gør jeg..?

 

Se med i morgen!

 

 

 

 

:haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stakkels dem der får enten svenne eller mjanne :nervøs:

 

Man kan jo nærmest ikke leve op til forventningerne :fear:

Skæbnens ironi gør selvfølgelig at Myanne og jeg får hinanden i enden :moon: :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Åh fuck.

 

Jeg melder mig til, men jeg er nok en dårlig nisse OG det er Dykkers skyld jeg melder mig.

 

Eller gør jeg..?

 

Se med i morgen!

 

 

 

 

:haha:

 

:lol:

Jeg blev i tvivl.

 

NU gør jeg det. Tror jeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×