Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Hov, vi har jo fødselsdag!

Recommended Posts

:flag: Kæmpe tillykke med os :flag:

 

:klapper: :knus: Og et mega meget stor tak skal der lyde til Lenka, for lysten til at lave MoVe, holde Move, og orke os :fnis:

 

post-647-1387447121_thumb.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tillykke til alle :flag: :trut: :champagne:

 

Jeg kom i øvrigt selv ind via Netdoktor til "Vintermor" og ikke babylisten. Det tror jeg vi var en stor bunke, der gjorde.

:ja: :gammel:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tillykke til alle :flag: :trut: :champagne:

 

Jeg kom i øvrigt selv ind via Netdoktor til "Vintermor" og ikke babylisten. Det tror jeg vi var en stor bunke, der gjorde.

Jo men vintermor var oprettet som debat der var tilknyttet babylisten ... kort tid efter tror jeg at jeg købte domænet babylisten.dk også. Derefter ville jeg udvide debatten på babylisten.dk til at være for alle og ikke kun for vintermor, men der var et flertal i mod på forummet, så jeg oprettede derefter en frisk debat, der så kunne være for alle. Og vupti - det var så denne her "babylistens debat for alle" der var blevet født :-D 18.12.2003 (jeg tror at vintermor startede om sommeren før eller noget i den stil?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:jubii: Hvor vildt :flag: :flag: :flag:. TAK til dig Lenka :smuk: for at du oprettede MOVE :thumbsup:. Her er stadig dejligt at være :ja:

 

STORT TILLYKKE og :gruppekram:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

Tillykke til alle :flag: :trut: :champagne:

 

Jeg kom i øvrigt selv ind via Netdoktor til "Vintermor" og ikke babylisten. Det tror jeg vi var en stor bunke, der gjorde.

Jo men vintermor var oprettet som debat der var tilknyttet babylisten ... kort tid efter tror jeg at jeg købte domænet babylisten.dk også. Derefter ville jeg udvide debatten på babylisten.dk til at være for alle og ikke kun for vintermor, men der var et flertal i mod på forummet, så jeg oprettede derefter en frisk debat, der så kunne være for alle. Og vupti - det var så denne her "babylistens debat for alle" der var blevet født :-D 18.12.2003 (jeg tror at vintermor startede om sommeren før eller noget i den stil?)

 

Jeg kom ind på vintermor i oktober 2003 og der var den forholdsvis ny som jeg husker det

 

Tillykke til os :flag:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tillykke!!!

 

Så kommer snart teenager årene... :fear:

Åh gud ... har de ikke allerede været der? :lol:

 

Nå men det tror man jo gerne der ved 7-års alderen ... men ja, der kommer jo nok noget teenageroprør også. Så er vi beredte :muskler: :snedig:

Man vokser heldigvis med opgaven!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tillykke!!!

 

Så kommer snart teenager årene... :fear:

Åh gud ... har de ikke allerede været der? :lol:

 

Nå men det tror man jo gerne der ved 7-års alderen ... men ja, der kommer jo nok noget teenageroprør også. Så er vi beredte :muskler: :snedig:

Man vokser heldigvis med opgaven!

Jep.... pre-teen måske? og uanset... det er en fase... :mediterer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:balloon: :tillykke: :cheer: Sådan Morsverden!

 

Jeg har været med fra Babylisten (man kan ikke se det på mit antal af indlæg :blush:) og det er et fantastisk sted. Tak Lenka og tak til alle jer andre for at gøre det til det det er :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den første tråd herinde!

 

Bare lige en testbesked og en velkomst til alle der forvilder sig herind ;).

 

Giv debatten en chance, selvom der måske ikke sker så meget det første stykke tid. Det tog også et oar uger før der var rimelig gang i debatten for vintermødrerne, og nu kan man slet ikke følge med derinde :).

 

Jeg håber at I vil få fornøjelse af denne her debat og at den løbende vil kunne tilpasses brugernes ønsker.

 

Julehilsener,

Lenka.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

så det godt i går på facebook, tillykke til os - husker meget godt da jeg sneg mig til at være med - mit barn fra forår 1. marts, men syntes jo godt lige at jeg kunne være med i vinterbørn :lol:

 

dejlige 10 år med børn og mødre - glæder mig til de næste 10

 

til lykke og sikke en prætig ide Lenka :kram:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×