Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
morsemma

Problemer med forsiden

Recommended Posts

 

Hej Lenka.

 

Når jeg går ind på debat oversigten fra min pc, står siden og opdaterer sig selv hele tiden. Hvis jeg forsøger at scrolle ned "springer" siden op i toppen igen og jeg kan dermed

ikke komme ind på nogle af debatterne.

 

Er der andre der har oplevet det og hvad kan det evt skyldes. Kan sagtens komme på fra ipad!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absolut ingen problemer her. Har du prøvet en anden browser?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Min gær der samme i Explorer - min ikke i Firefox/Safari :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det har jeg ikke været ude for, men kan jo høre at I er flere ... og at det er i Internet exploreren at det går galt. Jeg har lige prøvet med min IE, men får ikke denne fejl. Er det min en helt ny udgave af IE der kan være på spil? Er det på Mac eller PC?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det har jeg ikke været ude for, men kan jo høre at I er flere ... og at det er i Internet exploreren at det går galt. Jeg har lige prøvet med min IE, men får ikke denne fejl. Er det min en helt ny udgave af IE der kan være på spil? Er det på Mac eller PC?

Min er internet Explorer version 11 :blomst:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige tjekket med Win 8.1, IE11 og det giver ikke lige det problem, men til gengæld en advarsel om "Webpage Error" Line:229, Error: 'ajax_request' is undefined

 

Win 8, IE10 giver ikke problemer her :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forældet software ... Det stikker mere og mere til mig at jeg, nu hvor jeg snart får mere tid igen, dødogpineda skal tage det der opgraderings-projekt op igen :blush: - det er jo også kun 1½ år siden til en efterårsferie at jeg planlagde at NU skulle det gøres :whistle:

 

Jeg håber at en anden browser kan løse problemet midlertidigt, men det er selvfølgelig ikke holdbart i længden. Jeg vil gerne planlægge en ny tid, hvor jeg vil opgradere (og lave en ny løsning til netværk som ikke kan opgraderes direkte). Forhåbentligt inden sommerferien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stadig problemer med forsiden, der hopper ( og jeg sidder endda med spritny bærbar ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stadig problemer med forsiden, der hopper ( og jeg sidder endda med spritny bærbar ).

Det har jeg også. Og min bærbare er to uger gammel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det lyder som om det er den nyeste IE der ikke helt kan med dette her oldgamle system? :hmm: Hvilken version Internet Explorer har I?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det lyder som om det er den nyeste IE der ikke helt kan med dette her oldgamle system? :hmm: Hvilken version Internet Explorer har I?

IE 11

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hej Lenka.

 

Når jeg går ind på debat oversigten fra min pc, står siden og opdaterer sig selv hele tiden. Hvis jeg forsøger at scrolle ned "springer" siden op i toppen igen og jeg kan dermed

ikke komme ind på nogle af debatterne.

 

Er der andre der har oplevet det og hvad kan det evt skyldes. Kan sagtens komme på fra ipad!

 

 

Sådan var forsiden også hos mig i dag, hvor jeg var på fra PC. Jeg kunne kun komme ind i debatter via "se nye indlæg"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det lyder som om det er den nyeste IE der ikke helt kan med dette her oldgamle system? :hmm: Hvilken version Internet Explorer har I?

 

Nyeste

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det lyder som om det er den nyeste IE der ikke helt kan med dette her oldgamle system? :hmm: Hvilken version Internet Explorer har I?

IE 11

Også her :ja:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har tjekket på min asus pc, og der har jeg også IE 11, og ingen problemer. Æv, hvor irriterende at jeg ikke kan genskabe det! Så er det ikke bare IE 11 der gør det åbenbart :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu downloadede jeg så Mozilla og det fungere tilsyneladende. Men da træls, at man ikke kan have denkørende i IE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mine problemer med forsiden er forsvundet fra den ene dag til den anden. Jeg tror ikke, jeg har gjort noget. Jeg har IE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×