Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Ine

Vi søger udstyr og tøj til vores skiferie!

Recommended Posts

Vi skal snart på skiferie, og særligt min kæreste mangler en hel del for at kunne holde varmen.

Derfor søger jeg følgende til køb, lån eller gratis:

Amanda:

Skihjelm

Skibriller

Elefanthue

Min kæreste (str. M):

Hjelm

Skibriller

Hue

Handsker

Skibukser

Mig (str. S/M):

Hjelm

Skibriller

Skibukser

Hue

:knus:

Føtex har jævnligt skiundertøj til 39 kr pr del. Også i voksenstørrelse. Selv har jeg desværre ikke noget skiudstyr at bidrage med.

Jeg har lige købt billigt skiundertøj i damestørrelse hos Ny Form (nettet) til 99 kr. + lækker fleecetrøje til 199. De har hurtig levering. Har ellers kigget på DBA.dk. Synes ikke, der er så meget til salg - og i hvert fald ikke noget væsentligt billigere.

Føtex har jævnligt skiundertøj til 39 kr pr del. Også i voksenstørrelse. Selv har jeg desværre ikke noget skiudstyr at bidrage med.

Lige nu har de.

Lige nu har de.

De havde det til både børn og voksne til 23,40 kr. pr. del!

Fedt! :thumbsup:

Skal i nordpå eller sydpå? Hvad str bruger Amanda?

Jeg kan godt se om vi har noget. Skal alligevel gennemgå skitøj i weekenden. Vi kører på torsdag :shit:

Lige nu har de.

Hvis i skal nordpå er det rarest med noget i uld, men det er dyrt. I stedet kan i overveje varme trøjer der ikke er for tykke og gerne en buff i halsen. I hvert fald hvis I skal stå slalom. Man bruger lang tid i lifterne nordpå fordi bakkerne er kortere og der derfor ikke er store kabellifter man kan køre op med. De er typisk heller ikke lukkede så det kan være sindssygt koldt at sidde i en lift når det blæser.

Lige nu har de.

Hvis i skal nordpå er det rarest med noget i uld, men det er dyrt. I stedet kan i overveje varme trøjer der ikke er for tykke og gerne en buff i halsen. I hvert fald hvis I skal stå slalom. Man bruger lang tid i lifterne nordpå fordi bakkerne er kortere og der derfor ikke er store kabellifter man kan køre op med. De er typisk heller ikke lukkede så det kan være sindssygt koldt at sidde i en lift når det blæser.

Jeg svarer lige for Christina :P Vi skal til Tjekkiet. Der er både stolelifte og træklifte. Ikke rigtigt nogle kabinelifte, desværre - kun én, så vidt jeg kan se.

Jeg har nu god erfaring med alm. skiundertøj, også nordpå. Man skal bare have lag-på-lag og mindst et lag uld. Jeg plejer at have skiundertrøje, bomuldsturtleneck, uldtrøje eller -vest og skaljakke :thumbsup:

Jeg kan godt se om vi har noget. Skal alligevel gennemgå skitøj i weekenden. Vi kører på torsdag :shit:

Amanda bruger str. 146 ca. :-)

Det ville være dejligt - tak :kram:

Hvor skal I hen? :-)

Jeg har en magentafarvet flyverdragt fra Hogm som jeg selv plejer at stå på ski i.

Den må du gerne låne, den skal nok vaskes (har ligget i kælderen siden uge 7 sidste år), men fungerer i øvrigt upåklageligt.

Jeg vil gætte på, at jeg også kan finde huer til jer alle tre.

Især flyverdragten er nok lidt svær at sende, så det forudsætter at du kan hente (2400 kbh nv).

Jeg bruger selv str.38 og er godt 170 cm høj, så mon ikke den også passer dig?

Amanda bruger str. 146 ca. :-)

Det ville være dejligt - tak :kram:

Hvor skal I hen? :-)

Et eller andet sted i Sverige :dunno:

Det bliver vildt at fejre jul hinsidan.

Jeg kigger lige når vi går igennem gemmerne. Signe er samme str som Amanda men jeg tror vi har flere sæt.

Hej Chris

Skal du stadig låne mine ski?

Jeg har også en hjelm du kan låne og skibriller

Måske vil Steffen også gerne låne hans briller og skibukser ud til din kæreste

Davids briller er for dårlige til at låne ud, og han kan ikke passe sine skibukser. Så vi skal også ud og lede efter et par i 152

Mine skibukser er for store til mig, så de er nok alt for store til dig

Du er velkommen til at komme og prøve

Tilføjet

Skriv lige en besked hvis jeg skal hjælpe med nogle af tingene, da det ikke er sikkert at jeg ser denne tråd igen

Lige nu har de.

I hvor lang tid?

Lyder som jeg skal forbi en Føtex og købe til David, han er ikke så uldbegejstret når det kommer til skulder og mave

Føtex og Bilka har 40% på både tøj og sko/støvler i disse dage, det var måske værd at tjekke :)

Jeg har et helt skisæt til herrer, men det er str XL, så det hjælper ikke så meget :) . Det skal også bare videre, for jeg tvivler på at nogen her, kommer til at kunne passe det :lol:

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...
Log ind for at følge dette  

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.