Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Anne C

Move tager lyden

Recommended Posts

Når move er åben tager det lyden fra alt andet på mobilen. Man kan fx ikke høre radio imens. 

Det vil jeg gerne have ordnet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige åbnet spotify på min mobil med musik på og derefter en browser med move - lyden fra spotify fortsætter, så her tager den ikke lyden ... hvor kommer din lyd fra, som forsvinder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

På iPad kunne jeg godt køre både iTunes og MoVe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den kommer fra DRs radioapp eller fra Radio24syvs app. 

Det er voldsomt irriterende at Move lukker dem ned. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det skal jeg lige have testet. 

Og hvor kommer din lyd fra, AM?Er det radio i en browser?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg downloadet Radio24syv app og hører radio derfra, men det kan jeg sagtens mens move er åbent? Hvad sker der hos dig, lukker den helt ned for lyden?

Jeg fik så en besked (sms) og der var det som om lyden automatisk skruede lidt ned i appen. Prøvede at sende en pling-besked her igennem move, og der skruede den ikke ned :hmm:

Jeg ved ikke hvorfor det er anderledes her? Andre må også gerne teste om det sker for dem. Jeg bruger android.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har prøvet med app'en DR Radio og move. Og ingen problemer. Har lukket og åbnet morsverden. Stadig ingen problemer med lyden. Har Android.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke hvorfor, men den slukker altså for al lyd, når jeg åbner for Move i browseren (safari på iPhone). 

Jeg har altså ikke gjort noget særligt for det ene eller det andet, jeg må bare konstatere, at så længe jeg har en browser åben med Move kan jeg ikke høre andet imens. Det er træls :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det lyder også megatræls! Hvordan fungerer det med andre sider i din Safari med lyd? Virker det OK med de apps? 

Jeg mener at jeg bruger chrome på android. Jeg ved ikke om det kan gøre en forskel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Lenka said:

Det lyder også megatræls! Hvordan fungerer det med andre sider i din Safari med lyd? Virker det OK med de apps? 

Jeg mener at jeg bruger chrome på android. Jeg ved ikke om det kan gøre en forskel.

Nogle sider tager lyden, typisk hvis er afspilles lyd på den side. Men generelt kan jeg sagtens høre lyd og surfe samtidig, og det kunne jeg jo også gøre mht. Move før opgraderingen. Jeg kan også sagtens være på aaserne og høre lyd fra fx en radioapp samtidig. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hos mig standser afspilningen fra DR’s radio-app, men ikke fra Apples musik-app eller radio-appen TuneIn Radio, som jeg bruger til de udenlandske kanaler - heller ikke når jeg afspiller en kanal fra DR via TuneIn :dunno:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige prøvet på Isas iphone med radio24syv og så åbnet move i Safari. Hun er godt nok ikke logget på, men lyden fortsætter normalt på radio-appen :unsure:

Jeg har spurgt inde på bruger-communitiet for forumsoftware om andre har oplevet det med deres forum. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg skrevet direkte til supporten, og fået dette svar:

Quote

 

Hello,

This is an action of the device rather than that of the software unfortunately. It will likely be when notifications are played that it is pausing the radio application. The software itself has no control at all over the IOS operating system.

Kind Regards,
...

 

Jeg ved godt at den ikke bare pause, men muter lyden helt. Men det lyder ikke til at jeg kan gøre noget ved det som indstilling her i softwaren, desværre. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vedr lyd - kan man slå pling-lyden fra? Den plinger når mit indlæg quotes/besvares :shit:

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Dykker said:

Vedr lyd - kan man slå pling-lyden fra? Den plinger når mit indlæg quotes/besvares :shit:

Jeg får ingen lyd, tror du skal ind under notifikation-indstillinger og ændre det

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Dykker said:

Vedr lyd - kan man slå pling-lyden fra? Den plinger når mit indlæg quotes/besvares :shit:

Ja, du skal bare fjerne fluebenet her under dine indstillinger:

 

IMG_0327.PNG

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, baNana said:

Ja, du skal bare fjerne fluebenet her under dine indstillinger:

 

IMG_0327.PNG

Fedt tip. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Anne C Måske hjælper det også på dine lyd-problemer, hvis du slår lyden fra move-notifikationerne xxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Lenka said:

@Anne C Måske hjælper det også på dine lyd-problemer, hvis du slår lyden fra move-notifikationerne xxx

Det virker i hvert fald her :thumbsup:  

Efter at jeg har slået lyd fra notifikationer, kan jeg høre radio via DR-appen og bruge Move samtidig :ja: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke blevet klogere af denne tråd :( 

Det er ret demotiverende i forhold til at bruge Move. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×