Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
perhaps

Tak Lenka :smuk:

Recommended Posts

Jeg synes du har fået gjort vores nye Move virkelig brugbart og lækkert. Det var nok angstprovokerende for os alle, men det var nødvendigt, og jeg vil bare sige tak for at du har gjort overgangen og indkøringen så blid som muligt med hjælpsomhed og støtte :blowkiss: Jeg elsker (stadig) Move :wub:

  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, perhaps said:

Jeg synes du har fået gjort vores nye Move virkelig brugbart og lækkert. Det var nok angstprovokerende for os alle, men det var nødvendigt, og jeg vil bare sige tak for at du har gjort overgangen og indkøringen så blid som muligt med hjælpsomhed og støtte :blowkiss: Jeg elsker (stadig) Move :wub:

Enig. Jeg elsker move endnu mere end tidligere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er enig, godt at du lavede sådan en tråd, Perhaps. Det er blevet så fint, Lenka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alt er love. Jeg er også vild :sådet: 

og positive ekstaeffekt er at der er flere :gåseøjne: “gamle” der er kommet tilbage :rørt:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har også tænkt på det... det virker som om, der er flere muligheder herinde end i "det gamle MoVe". Hvor er du bare god, Lenka! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Dykker said:

 

og positive ekstaeffekt er at der er flere :gåseøjne: “gamle” der er kommet tilbage :rørt:

Ja, men det er jo nok også fordi det er blevet gratis pt :P 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, det har nok været rigtigt godt for MoVe som helhed, at "vi" blev opgraderet.

Jeg har endnu ikke helt overgivet mig; der er stadigvæk features, som generer mit øje og min måde at bruge det på, hvorfor jeg har været mindre aktiv end ellers :blomst: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Lenka said:

Ja, men det er jo nok også fordi det er blevet gratis pt :P 

Ja, men det er en god ting... "gratis prøvetid". 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Frejsen said:

Ja, det har nok været rigtigt godt for MoVe som helhed, at "vi" blev opgraderet.

Jeg har endnu ikke helt overgivet mig; der er stadigvæk features, som generer mit øje og min måde at bruge det på, hvorfor jeg har været mindre aktiv end ellers :blomst: 

Det kommer.. giv' tid, giv' tid... :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×