Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Jætten

Tips til nye brugere

Recommended Posts

2 minutes ago, sneneger said:

Jeg synes egentlig det er rart med signaturerne. Som I nok begynder at få en fornemmelse af jo mere I kommer ind i MoVe, vil I sikkert også opdage, at det er et forum, hvor vi "kender" hinanden og følger med i hinandens liv på godt og ondt. Det er mere end et forum, hvor man lige pingponger lidt og taler om mad og kreasysler og deslige - og der er vist ikke nogen på MoVe,  der ikke ved, hvem de andre medlemmer og deres børn er (altså indenfor rimelighedens grænser, nogle er anonyme irl, men vi ved hvem de er på MoVe). For mig hjælper folks signaturer mig med at identificere dem og deres børn. Jeg behøver ikke længere at tænke nærmere over, hvem Lenkas børn er, hvor gamle de er eller hvad de interesserer sig for. De her ting kan nye medlemmer naturligvis ikke vide og der kan det være en god hjælp med signaturerne. Jeg er selv en af de relativt nye herinde (blev vist medlem i 2009 :peger: ) og jeg kan selv huske, at det var vildt forvirrende i starten. Folk havde tydeligvis opbygget en masse internt, både viden, kendskab, kultur og humor. Men med tiden og tålmodighed, så er man lige pludselig en naturlig del af det og kan ikke leve uden MoVe og vi vil selvfølgelig gøre alt vi kan for at få jer ind i varmen og at I skal føle jer velkomne :knus:

Det lyder meget som det vi kommer fra. Det er det, som jeg godt kan lide ved et forum i forhold til Facebook. Man kender hinanden og er "anonym" samtidig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, natteravnen said:

Det lyder meget som det vi kommer fra. Det er det, som jeg godt kan lide ved et forum i forhold til Facebook. Man kender hinanden og er "anonym" samtidig.

Mange her mødes dog også privat eller tager på MoVe-rejser sammen og endnu flere er Facebook venner, så man kan vel sige, at vi på nogle områder er en udvidet vennekreds :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, sneneger said:

Mange her mødes dog også privat eller tager på MoVe-rejser sammen og endnu flere er Facebook venner, så man kan vel sige, at vi på nogle områder er en udvidet vennekreds :P

Meget mere for nogle af os. Mit liv var tomt uden MoVe. 💖

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Lenka said:

Er det fordi du mangler denne her bjælke, eller får du en fejl når du forsøger at skifte?

823161779_Screenshot2018-11-20at07_10_08.thumb.png.19c487892d1c3db9882d5f8b3039bc09.png

Jeg er på fra mobil. Vælger følgende:

f9416179c9defa7da8a419c550e16e5d.jpg

Og får denne

073ac3d75765d4ae0c018d4d9905e18e.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Jætten said:

Jeg er på fra mobil. Vælger følgende:

f9416179c9defa7da8a419c550e16e5d.jpg

Og får denne

073ac3d75765d4ae0c018d4d9905e18e.jpg

OK, spøjst. Tak for feedbacken. Jeg har ikke kunnet finde problemet ved første øjekast her og nu, men skal nok kigge yderligere på det. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, natteravnen said:

Det lyder meget som det vi kommer fra. Det er det, som jeg godt kan lide ved et forum i forhold til Facebook. Man kender hinanden og er "anonym" samtidig.

Jeg troede at I mest brugte rejse-, opskrift- og kreafora i BX? Det synes jeg flere af jer har skrevet. MoVe er meget meget mere end det.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Lenka said:

OK, spøjst. Tak for feedbacken. Jeg har ikke kunnet finde problemet ved første øjekast her og nu, men skal nok kigge yderligere på det. 

Nu spørger jeg simpelthen super dumt, men er du sikker på at du logget ind? Undskyld for det dumme spørgsmål, men min forside ser ikke sådan ud på mobil. Der står der "Aktivitet" oppe til højre, hvor der står forside hos dig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, Mb1 said:

Jeg troede at I mest brugte rejse-, opskrift- og kreafora i BX? Det synes jeg flere af jer har skrevet. MoVe er meget meget mere end det.

Vi er også så meget andet, men det er os som er tilbage :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Mb1 said:

Nu spørger jeg simpelthen super dumt, men er du sikker på at du logget ind? Undskyld for det dumme spørgsmål, men min forside ser ikke sådan ud på mobil. Der står der "Aktivitet" oppe til højre, hvor der står forside hos dig.

Helt sikker :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Mb1 said:

Jeg troede at I mest brugte rejse-, opskrift- og kreafora i BX? Det synes jeg flere af jer har skrevet. MoVe er meget meget mere end det.

Skønhed og mode, bolig og have samt smalltalk har også været meget aktive.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Til admin.

Endnu en BX dame forsøger at komme herind, men hun modtager ikke bekræftigelsesemailen, så hun kan komme ind.

"Jeg har forsøgt at komme ind men de mail man skal have for at aktivere kommer ikke.... Har tjekket alle spamfilter og forsøgt med forskellige mail uden held "

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/25/2018 at 9:16 AM, natteravnen said:

Til admin.

Endnu en BX dame forsøger at komme herind, men hun modtager ikke bekræftigelsesemailen, så hun kan komme ind.

"Jeg har forsøgt at komme ind men de mail man skal have for at aktivere kommer ikke.... Har tjekket alle spamfilter og forsøgt med forskellige mail uden held "

Er der en fra Admin, som har set dette? Er det mon Nannaboe? Har spurgt på BX om det er hende. Hun har ikke oplyst sit brugernavn. Kun at hun ikke kunne komme igang.

@Lenka

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, natteravnen said:

Er der en fra Admin, som har set dette? Er det mon Nannaboe? Har spurgt på BX om det er hende. Hun har ikke oplyst sit brugernavn. Kun at hun ikke kunne komme igang.

@Lenka

har hun prøvet fra en anden mail adresse? Det er lidt mystisk... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Laurie said:

har hun prøvet fra en anden mail adresse? Det er lidt mystisk... 

I følge det, som hun skriver. Jeg kender hende ikke personligt, så ved kun hvad hun skriver på BX. Jeg har prøvet at sende hende en PM herinde og sagt, at hun kan se om hun får en besked på hendes email? Ved ikke om man gør det, men det var da et forsøg værd. Har bare lagt mærke til, at Nannaboe har stået som nyt medlem i flere dage uden, at der er så meget som ét svar, så tænker, at det måske er hende.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, natteravnen said:

Er der en fra Admin, som har set dette? Er det mon Nannaboe? Har spurgt på BX om det er hende. Hun har ikke oplyst sit brugernavn. Kun at hun ikke kunne komme igang.

@Lenka

Beklager, havde ikke set det før nu. Jeg kan se at Nannaboe er godkendt, så hun burde gerne kunne komme ind. Der er nogle andre - alle med hotmail-adresser - der ikke har bekræftet deres email. Hvis hun skriver hvad hun hedder eller hvad hendes email adresse er, så kan jeg bare bekræfte det for hende :)

EDIT: Jeg har bekræftet de to seneste, så måske er hun en af dem. Hun kan evt. lige prøve og se om hun kan logge ind. Ellers kan man altid skrive i "Om hjemmesiden" uden at være logget ind, hvis man har den slags problemer.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Lenka said:

Beklager, havde ikke set det før nu. Jeg kan se at Nannaboe er godkendt, så hun burde gerne kunne komme ind. Der er nogle andre - alle med hotmail-adresser - der ikke har bekræftet deres email. Hvis hun skriver hvad hun hedder eller hvad hendes email adresse er, så kan jeg bare bekræfte det for hende :)

EDIT: Jeg har bekræftet de to seneste, så måske er hun en af dem. Hun kan evt. lige prøve og se om hun kan logge ind. Ellers kan man altid skrive i "Om hjemmesiden" uden at være logget ind, hvis man har den slags problemer.

Tak. Har givet besked videre. Har også nævnt siden for nogle flere BX'ere, så får vi at se om flere kommer til. God dag. (BX lukker på fredag til de nysgerrige)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×