Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Problemer med at "like" content pt - også problemer med at læse netværksindlæg - fixet!

Recommended Posts

Jeg sidder og piller ... har længe haft på todolisten at gøre forbindelsen til morsverden "secure" (så der kommer en hængelås ved sidens adresse og den starter med https://). Jeg havde nu knækket koden - troede jeg - det er lykkedes på mine andre domæner. Men på morsverden går der et eller andet galt :hmm: Så for det første skifter den fra secure til ikke-secure med det samme, og nu kan jeg se at jeg ikke kan like indlæg. Argh. Håber ikke at andet er påvirket, men i det mindste kan man da stadig skrive og læse :whistle: 

Nå, det vil forsøge at blive løst efterhånden som jeg finder ud af hvad og hvorfor. Det er ikke et rigtig kendt område for mig det her. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Der er også noget galt når man trykker på en tråd i et netværk, den står bare og genindlæser siden igen og igen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep der er nisser på spil. Der er kommet besked om at "tillad Morsverden at sende beskeder" og så er likefunktionen gået på juleferie.^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, det kan jeg godt se er helt galt med netværksindlæg :doh: 

Den der tillad morsverden at sende beskeder, den tror jeg er ganske standard setting i ens browser - den er nok sparket i gang på frisk. Man kan altid ændre den setting ved at klikke på i'et ved sidens adresse, der hvor der burde være en hængelås.

Nå ... men det kan være at jeg fjerner den der sikre forbindelse for nu, hvis jeg da kan finde ud af det igen ... jeg kan heller ikke logge på mit admin interface. (men jeg skal lige finde ud af hvordan jeg fjerner det igen ... det er vist ikke helt lige til ... så det må komme senere på dagen).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har skrevet og spurgt supporten til softwaren her. Kan jo være at der er en nem løsning og at det har noget at gøre med installeringen her. xxx 

Irriterende, for det virker på min andre sider, som jeg havde testet på først, inden jeg turde gøre det her. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Var lige inde og læse “venter du på pakker” tråden og kan ikke få lov til at se side 2, knappen “reagerer” men så sker der ikke mere :hmm: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Øv, det er sgu synd, at du skal sidde og bakse med det :gah: :ae: 

Men når det er sagt, så kan jeg ikke lade være med at more mig lidt over, hvordan det ser ud, når man har forsøgt at grine på et indlæg...Den er lidt spøgelsesagtig :fnis:

Screenshot_20181219-095414_UC Browser.jpg

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hov, nu virkede like! Det var en simpel ting jeg skulle ændre i konfigurationen ... så langt så godt. Hvad med det andet, tester lige ... (kan se at adressen stadig har et (i) i stedet for en hængelås dog)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netværksindlæg og side 2 af "venter på pakker" (og går ud fra også alle andre tråde!) virker også nu :phew: Og jeg kan logge på admin. Så langt så godt. :thumbsup:

Nu skal jeg vist lige pille ved noget ekstra i admin, som så skal recache nogle ting. Skal vist lige sikre mig at det ikke ødelægger noget andet ... nå, men fortsæt bare det gode moveri i mens :-D Nothing to see here :whistle: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu virker det hele og siden får en fin hængelås på ude på forsiden :thumbsup: Men ikke i de enkelte indlæg/tråde :hmm: Det er vist noget med billederne. Måske i signaturerne.

Nå, men nu piller jeg ikke mere for nu! :lol: 

På et tidspunkt snart vil jeg også tage mig sammen og opgradere til en nyere (mini)version af forum. Jeg har fortsat en kæmpestor rød bjælke på alle min sider herinde, som fortæller mig at jeg skal gøre det. Jeg skal nok advare inden, men jeg tror at det er en kort process uden de store ydre forandringer. xxx 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Lenka said:

Nu virker det hele og siden får en fin hængelås på ude på forsiden :thumbsup: Men ikke i de enkelte indlæg :hmm: 

Nå, men nu piller jeg ikke mere for nu! :lol: 

På et tidspunkt snart vil jeg også tage mig sammen og opgradere til en nyere (mini)version af forum. Jeg har fortsat en kæmpestor rød bjælke på alle min sider herinde, som fortæller mig at jeg skal gøre det. Jeg skal nok advare inden, men jeg tror at det er en kort process uden de store ydre forandringer. xxx 

Rød bjælke? Nååå jamen det er bare fordi det er JUL :jubii:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Mooar said:

Rød bjælke? Nååå jamen det er bare fordi det er JUL :jubii:

Den ser ikke såååååå julet ud ^_^<_<  Men nu har jeg også levet med den i nogle måneder. Ikke den hurtigste kniv i skoven, eller det der. 1126650189_Screenshot2018-12-19at10_29_30.thumb.png.b5fbab2c93c0ee55b602ef56803eba19.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, Sulle said:

Hmm, jeg kan på telefon, men ikke på iPad.

Mon ikke du bare overser den? Den åbner op med græde og grine, men selve der hvor man har klikket på den er der fortsat et hjerte, som man klikker på.

Eller mener du at du får en fejlmeddelelse når du klikker på den på ipad? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×