Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Hov, men er det ikke ... ? (HURRA!!!)

Recommended Posts

Jeg ser lige på datoen ... mindes svagt at det vist var heromkring jeg oprettede morsverden, som dengang godt nok hed babylisten.dk's forum (eller hvad vi ny kaldte den ... babylisten, men der var jo også en decideret babyliste - nåja, den skal jeg vist have fået til at fungere igen, men det var ikke det, som det skulle handle om her :whistle:xxx )

SØRME SÅ! For 15 år siden. Eller, dvs ... det var godt nok d. 18/12 helt præcist, det er der jeg "blev medlem" nr 1, sammen med forumoprettelsen. MEN det var tæt på midnat og jeg tror at det første næste medlem kom på d. 19/12, muligvis der om natten. 

Og nu har jeg ikke lige planlagt den store fejring. Men en juledrink synes jeg da at vi skal have i anledningen! 

Og måske skal jeg prøve at finde et juleskin på? :julejubii: Det var så vidt jeg husker totalt julet da jeg åbnede move her første gang :lol: Og vi plejede jo også ... åh den plejer, den er muligvis død, eller også sover den, men alt forandrer sig og det gør Plejer jo også, men nogle gange kan den vel godt lige titte frem, ikke sandt :snedig: 

Hermed drinks! :flag: Tillykke MOVE 15 år!

 

Screenshot 2018-12-19 at 17.16.41.png

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeg har været medlem her, i 13 år til februar. 

Jeg fandt Jer først da den side jeg var på, lukkede. Babyzone. 

Jeg kan ikke se medlemsnummer :hmm:  er jo højt, men er nysgerrig :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×