Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Lenka

Miniopgradering i dag (torsdag 20/12) - DONE

Recommended Posts

Jeg opgraderer lige til den nyeste udgave af software i dag. Det er bare en lille opgradering fra v. 4.3.5 til v. 4.3.6 og jeg har udsat det i nogle måneder, så nu må jeg hellere. Forhåbentlig tager det bare et par minutter og der vil være intet at se på overfladen efterfølgende, men hvis forummet er nede på et tidspunkt i løbet af dagen (middagstid +/- tænker jeg), så er det derfor :) 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Mooar said:

Jeg er bange :unsure:

Så er det nu jeg kan afsløre, at det var jeg også :nervøs: 

Men BUM. Nu er det færdigt, og det tog vitterligt et par minutter og umiddelbart ser alt ud som det plejer :unsure: :jubii: 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nulstillede den egentlig ens farvevalg i skinnet? Det gjorde den måske, eller også havde jeg bare sådan nogle standardfarver. Men nu har jeg valgt rød farve i toppen, inspireret af @Fru K i anden tråd - ja, det er da lidt julet :jul: 

Og endelig er den store "OPGRADER NU" bjælke væk fra mine sider herinde :phew: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Fru K said:

What??? Helt uden at jeg opdagede det :julejubii:

Og tænk at jeg har udsat det i 3-4 mdr :fnis: 

Men man ved jo aldrig om den lige vender tilbage med et DU HAR IKKE ADGANG TIL NOGET SOM HELST, DER ER MYSTISKE FEJL MED DATABASEN OG DU HAR ØDELAGT DET HELE OG DESUDEN KAN DU IKKE GØRE DET OM-besked, så det listede jeg lidt rundt om. Jeg tog da lige et backup af databasen inden idag, forberedt på det værste, men så var der bare ingenting :dunno: Ikke så skidt endda!

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Lenka said:

Nulstillede den egentlig ens farvevalg i skinnet? Det gjorde den måske, eller også havde jeg bare sådan nogle standardfarver. Men nu har jeg valgt rød farve i toppen, inspireret af @Fru K i anden tråd - ja, det er da lidt julet :jul: 

Og endelig er den store "OPGRADER NU" bjælke væk fra mine sider herinde :phew: 

Nix, mit skin er ikke nulstillet i hvert tilfælde :nej:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Lignende indhold

    • By Lenka
      Midt i alt det her opgraderingsnoget, glemte jeg næsten lige, at jeg havde fået en mail fra vores serverhost, at vi som led i servervedligeholdelse vil være nede fra onsdag kl 21 og frem til senest torsdag kl 9.
  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×