Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
anettedk

" Se nye indlæg"

Recommended Posts

Jeg savner at kunne bruge  "se nye indlæg" som før opgraderingen. Jeg er ikke altid på hver dag og brugte før opgraderingen lige at tjekke hen over "Se nye indlæg" bagfra, men jeg synes ikke jeg kan komme langt nok tilbage nu - så det virkelig er indlæg fra der hvor jeg sidst var logget på. 

Er det bare mig, der ikke kan finde ud af det eller er featuren forsvundet?  

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Frejsen said:

Du kan ændre det under "aktivitet" (øverste højre hjørne) 

 

Capture-1.PNG

Men der får jeg jo også bare en Lang liste ude  mulighed for at gå tilbage til sidste gang jeg var logget på :hmm: 

Jeg mangler nok bare den gamle sidevisning hvor jeg bare kunne starte på sidste side og arbejde mig fremad i tid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tænker, at du bare skal vælge "ulæst indlæg" - så kommer alt det frem, som du ikke har læst endnu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inde i se nye indlæg kan du ændre filtre. Min ser ud som billedet, men du kan ændre på de forskellige paeametre...Screenshot_20190101-153002_Chrome.thumb.jpg.b780675bad79fb9b8fbd691c40401951.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standardindsillingen for "Se nye indlæg" er netop at den viser alle indlæg siden sidst. Din "side 2" svarer til at du kan klikke på "vælg mere aktivitet" hvis du ikke synes at den viser alle - så fortsætter listen, men stadig kun indenfor det som filteret er sat til (altså siden dit sidste besøg). Så du kan gøre helt som du plejer med at starte "fra enden", hvis du klikker på "se nye indlæg" og derefter går helt i bunden af listen evt. med "hent mere aktivitet", så er alt som det samme.

Hvis du vælger en anden visning - jeg har fx valgt at få vist dagens indlæg hos mig selv, dvs. indlæg fra hele sidste døgn - så kan du altid gemme det som din nye standardvisning (der er et flueben eller sådan noget, ved overskriften "se nye indlæg" når du får disse vist, som du kan klikke på). Det gælder også hvis du har gemt din visning om som ældste vises først, og du gerne vil have den til at vise dette som standard fremover. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×