Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Jætten

Gamle pinnede tråde

Recommended Posts

Kunne man overveje at redigere lidt i hvilke tråde, der er pinned? Eller hvad det nu hedder.

Jeg synes det er lidt overflødigt, at man feks skal scrolle ned forbi en tråd om lydbøger fra 2012, som ikke har noget nævneværdigt indhold. :)

Bare ignorer mig, hvis der allerede findes en tråd om dette. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh ja, det er rigtigt ... jeg ser det heller ikke til hverdag, da jeg også bare læser forummet med nyeste indlæg fra hele forum, frem for at klikke på de enkelte fora. Men jeg kan godt se at der ligger nogle gamle opslag i nogle af dem. 

Der har tidligere været moderatorer for de forskellige fora, og de kunne tilpasse forummet med opslag mv. Jeg tror faktisk stadig at der teknisk set er moderatorer på nogle af dem, men det er ikke noget vi har gjort i, i noget tid ... jeg burde nok gennemgå og fjerne nogle af de mest irrelevante, men jeg tror at jeg har haft svært ved at vurdere om noget alligevel ville være relevant at beholde som opslag og ville ikke træde over moderators valg ... men måske er det efterhånden tid.

Dem du nævner, som du lige så, er det dem inde under bøger?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg roder stadig lidt rundt i opdelingen af forummet, derfor har jeg bemærket det. Det er under bøger. Under kager var der en 10 år gammel tråd om at der skulle slettes tråde. 

Men det er sikkert ikke altid lige let at vurdere:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×