Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Mb1

Afstemninger og andet som er blevet lettere på nye MoVe

Recommended Posts

Jeg vil gerne rose det nye MoVe - mange ting er blevet meget lettere. F.eks. kan jeg nu finde ud af at lave en afstemning :taktak:

 

Hvad synes du er blevet lettere på det nye MoVe?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har det omtrent som før, men får af og til fumlet med noget, så det vælger ind med mails, eller så jeg pludselig kun ser nye indlæg fra et enkelt emne. Men det går.

Jeg savner opskriftssamlingen. 

Ellers fungerer det OK.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, vbgitte said:

Jeg har det omtrent som før, men får af og til fumlet med noget, så det vælger ind med mails, eller så jeg pludselig kun ser nye indlæg fra et enkelt emne. Men det går.

Jeg savner opskriftssamlingen. 

Ellers fungerer det OK.

Vil rigtig gerne prøve at få opskriftsamling ind igen når vi engang når til sommerferien eller deromkring. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Lenka said:

Vil rigtig gerne prøve at få opskriftsamling ind igen når vi engang når til sommerferien eller deromkring. 

Rolig. Du har nok at se til :kram: - vi klarer os jo bare ved at efterspørge opskrifter, vi mangler :thumbsup:

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, vbgitte said:

Jeg har det omtrent som før, men får af og til fumlet med noget, så det vælger ind med mails, eller så jeg pludselig kun ser nye indlæg fra et enkelt emne. Men det går.

Jeg savner opskriftssamlingen. 

Ellers fungerer det OK.

:fnis: Hvordan er det nu - du er jo også æresmedlem af FFTA? (er det nu at jeg skal fortælle om forleden hvor jeg kom til at klikke på et eller andet, så min skærm så helt forkert ud og måtte have en kollega ind som klikkede en gang på noget og så var det normalt igen :doh:  )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Mb1 said:

:fnis: Hvordan er det nu - du er jo også æresmedlem af FFTA? (er det nu at jeg skal fortælle om forleden hvor jeg kom til at klikke på et eller andet, så min skærm så helt forkert ud og måtte have en kollega ind som klikkede en gang på noget og så var det normalt igen :doh:  )

Vi er nemlig i samme klub :ymca:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er rigtig begejstret for Like funktionen. 

 

Nogle gange har man bare intet at sige, men vil gerne sige at indlægget var sjovt, eller sige man er ked af det på den andens vegne, eller bare like fordi man var enig.

Det er fedt man lige kan anerkende med et enkelt tryk

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Iben2 said:

Jeg er rigtig begejstret for Like funktionen. 

 

Nogle gange har man bare intet at sige, men vil gerne sige at indlægget var sjovt, eller sige man er ked af det på den andens vegne, eller bare like fordi man var enig.

Det er fedt man lige kan anerkende med et enkelt tryk

Nååå, ja - dét er smart!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denne her funktionalitet har endnu ikke fanget helt så meget an, men noget som jeg tror kan være ret godt, hvis man bruger det rigtigt, er tags-funktionen (den under overskrift til ny tråd).

Jeg har netop opdaget at jeg jo har flere tråde i gang nu, der omhandler min nuværende flytning. Den overordnede flyttetråd, køleskabet der skal retur og så en tidligere da jeg fik tilbudt lejligheden. Hvis jeg nu tagger det noget specifikt for dette emne, fx lenkaflytter (som jeg har gjort), så vil alle disse tråde kunne ses samlet og fx når jeg er inde på den ene, så vil de andre tråde kunne ses i bunden af den man er inde på. Det synes jeg egentlig er smart, hvis man har et emne, som man opdaterer eller skriver om i flere tråde (kan jo også være i forskellige fora eller fortroligheder) - så kan man samle det med et unikt tag :thumbsup:

Ellers havde jeg tænkt tag-funktionen til emner generelt, som kan gå på tværs af fora, men have et fælles emne. Men det har vist ikke været så brugt på den måde, det kræver nok lidt mere fælles retninger og tanker om hvordan man tagger. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×