Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Jeg har degraderet mig selv til almindeligt medlem

Recommended Posts

I forlængelse af denne, som jeg ikke kan forlige mig med

og også lidt denne (som er 10.000+, men handler om min tvivl om hvad jeg skal gøre med move, da jeg ikke længere ønsker at have ansvaret og at køre det "frivilligt" pt)

 

har jeg valgt at degradere mig til at være er almindeligt medlem uden admin-rettigheder

Jeg har en Admin-konto (den hedder "Admin"), som jeg ellers aldrig har brugt, andet end til test, men den kan jeg selvfølgelig logge på med, hvis der er noget teknisk der skal ordnes. Jeg kan også se at der på denne konto faktisk ligger de reports, der blev sendt, som jeg ikke havde fået med min egen :hmm: 

Hvis man synes at der kunne være brug for en admin og der er nogen der melder sig frivilligt, samtidig med at det er nogen som kan være "accepteret" som admin på move - så er man velkommen til at melde sig. 

Jeg vil nu trække mig tilbage og nyde at være et almindeligt medlem! :knus: I gruppe 10.000+ efter mine indlæg, og uden særlige rettigheder, når jeg er logget på som mig.

Hvad fremtiden bringer med move når jeg får bedre tid - det kan jeg ikke overskue lige nu. Jeg ved at jeg ikke skal være den der kommer til at sidde med noget som helst konfliktmægling eller lignende, og jeg er lidt bekymret for at det altid kommer til at følge med som en forventning, især hvis der kommer betaling på dele af siden (fx netværk og højere +fora) for at slippe for donationer, så det er pt ubesluttet.

 

  • Like 16

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det eneste, jeg gerne vil have, er at du reagerer, hvis der sker brud på fortroligheden.

Vi andre må være voksne nok til at ignorere os ud af problemerne, hvis der er uenighed om dette eller hint.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, vbgitte said:

Det eneste, jeg gerne vil have, er at du reagerer, hvis der sker brud på fortroligheden.

Vi andre må være voksne nok til at ignorere os ud af problemerne, hvis der er uenighed om dette eller hint.

enig

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, vbgitte said:

Det eneste, jeg gerne vil have, er at du reagerer, hvis der sker brud på fortroligheden.

Vi andre må være voksne nok til at ignorere os ud af problemerne, hvis der er uenighed om dette eller hint.

Også enig.

Pas på dig selv, Lenka. OG klog beslutning. :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:kram:

 

Jeg vil hellere at Move fortsætter uden admin, jeg har ikke behov for en til at løse konflikter. Dem må man klare selv. Det bliver det som regel også bedre af.

Jeg synes move har været allerbedst når du har siddet ved roret, da du har blandet dig mindst muligt. 

 

Jeg tror selv at Move er bedst med dig som teknisk admin, uden nogen anden mor-admin der fortæller folk hvad der er rigtig og forkert. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup: Jeg håber det giver dig mere ro. Vi andre må og skal være voksne nok til at løse vores eventuelle konflikter selv - og jeg kan godt forstå at den del dræner dig og at det er et job, du egentlig ikke vil have :nix: 

 

xxx for at denne løsning gør dig bedre i stand til at nyde MoVe på linje med os andre :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enig med resten.

Tusind tak for at du lavede dette forum i sin tid. Tak for din tid og dine kræfter. :blomst: 

:thumbsup: 

:gruppekram:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup:

 Men jeg forstår dine tanker vedr, betalingsdelen. Der forventer man nok lidt mere 🙂Ellers kommer dem, der har flest indlæg og har mest like ability - til at styre dette site. Det kan man også gøre  - tilgengæld for, at de betaler dig for det tekniske. Men så vil der nok ikke komme nogen udvikling af move, tværtimod nok nærmer afvikling.

Det er kun dig der kan afgøre det :knus: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg forstår dig fuldt ud Lenka 👍🏻

Og du må endeligt sige til når der er brug for donationer til det tekniske 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×