Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Rikkemmm

Medlemmers indlægsantal?

Recommended Posts

Måske er det bare mig der er blind, men kan man ikke se hvor mange indlæg folk har skrevet medmindre man trykker ind på deres profil? Det synes jeg da man plejer at kunne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Lenka said:

Det kan man ikke i mobilversionen. Men på pc'en kan man. 

Ja jeg fandt da lige ud af, at jeg kan fra Ipad, men ikke fra Iphone. Jeg bruger begge, har bare ikke lagt mærke til forskelle. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Her er fra mobilen 👍🏻 

Men det stemmer så desværre ikke mellem antal af indlæg og adgang til forum 

06BB6BA6-2704-4B73-9786-B2F29130CADD.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, sommer05 said:

 Men det stemmer så desværre ikke mellem antal af indlæg og adgang til forum 

Du har vist ikke været på i noget tid og siden opgraderingen heller? Ved opgraderingen blev alle indlæggene nemlig desværre "genoptalt", så de antallet svarede til det man havde stående på forummet (dvs. minus de indlæg der var blevet luget ud i gennen tiden). Men jeg havde heldigvis stadig indlægstallet gemt fra under opgraderingen og har stadig, så jeg har lige tilpasset dit antal indlæg, så det er det du havde før opgraderingen. Adgange til forum skulle følge med, en fortrolighedsgrad op pr skrevet indlæg. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, Lenka said:

Du har vist ikke været på i noget tid og siden opgraderingen heller? Ved opgraderingen blev alle indlæggene nemlig desværre "genoptalt", så de antallet svarede til det man havde stående på forummet (dvs. minus de indlæg der var blevet luget ud i gennen tiden). Men jeg havde heldigvis stadig indlægstallet gemt fra under opgraderingen og har stadig, så jeg har lige tilpasset dit antal indlæg, så det er det du havde før opgraderingen. Adgange til forum skulle følge med, en fortrolighedsgrad op pr skrevet indlæg. 

Ahhh okay, men tak for det 👍🏻 

Synes umiddelbart at det nye opgradering virker god og overskuelig 😊

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×