Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

kk77 og Mys Mor kommende admins - er pt sat på som moderatorer. #23 Admins pr 1. marts

Recommended Posts

Som jeg nævnte i den anden tråd, om Move's fremtid, så har jeg aftalt med @kk77 og @Mys mor, at de efterhånden overtager admin-rollen herinde.

Vi ruller blidt ud, og lige pt har de begge moderator-rettigheder til hele forummet, men endnu ingen admin-adgang. Det betyder, at de kan være med til at hjælpe teknisk til på hele forummet (med undtagelse af de netværk, som de ikke er en del af). Skulle der komme noget med spam eller flytte en tråd eller lignende, så er det altså der kan man henvende sig :thumbsup:

Jeg er væk den næste uge tid (fra i morgen tidligt), så vi tænkte at det kunne være et passende tidspunkt at rulle dette ud på. 

Når jeg vender tilbage, skal vi lige have diskuteret færdig, hvordan admin-rollen rent tekninsk skal være, men i hvert fald vil det være en seperat admin-bruger, som kk77 og Mys mor kan benytte sig af, da det ville være rimelig trælst at have admin-rettigheder i sin "hverdagslæsning" på forummet. Admin kan have adgang til alt, inkl. alle netværk, og disse kan ikke fjernes fra "se nye indlæg" hos en admin - så derfor er det bedre at have seperat, for alle parters skyld. 

Hov - sendte indlægget for tideligt, da jeg lige skulle rette overskriftet. Men det var nok egentlig det jeg ville skrive alligevel ^_^ Admin-adgangen for vores kommende admins kommer som sagt senere, og nok senest til 1. februar. Så er I "advaret" :-D Men som sagt, det vil primært blive brugt til "backenden", hvor man ikke læser indlæg, men det er vigtigt at brugerne er klar over, at som udgangspunkt, så har admins, og dermed også vores kommende to admins, adgang til alt. Selvfølgelig med gensidig tillid, om at det ikke misbruges.

  • Like 23
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det føles som et stort ansvar, så jeg tænker at vi tager den en dag ad gangen, og at ingen har sommerferiekuller endnu :fnis:

:gruppekram:

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, Mys mor said:

Det føles som et stort ansvar, så jeg tænker at vi tager den en dag ad gangen, og at ingen har sommerferiekuller endnu :fnis:

:gruppekram:

 

Jep :yesmam: :shit: :gruppekram:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kom lidt fra projektet her (det hele er jo så stille og roligt her, at det er nemt bare at lade som ingenting!) ... men jeg lovede at varsle når giver @kk77 og @Mys mor adgang til Admin-konto, og det gør jeg pr d. 1. marts - fordi det er sådan en pæn, rund dato :lol: 

Det er dejligt at her er så meget ro på, at ting jo bare kan være "som de plejer" :-D 

  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×