Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
baNana

Mangler vi ikke en :klaphat: ?

Recommended Posts

Syntes den er fin, tilpas positiv. Til gengæld  kunne jeg godt tænke mig at få ændret den her :suk: da den virker meget provokerende på mig, i forhold til at den bare er et suk. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den er vældig fin :elsker: og jeg lægger den gerne ind, men er den ikke lige sød nok til at blive brugt i betydningen :møgøre:  ?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes ikke den passer ind, hvor man bruger den negativt 

Det er mere en roligan smiley.

:mes: men jeg ved ikke hvad den hedder, det mangler jeg virkelig, at der står hvad de hedder. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, Charlotte said:

Jeg synes ikke den passer ind, hvor man bruger den negativt 

Det er mere en roligan smiley.

:mes: men jeg ved ikke hvad den hedder, det mangler jeg virkelig, at der står hvad de hedder. 

Hold musen hen over billedet, så kan du se koden :snedig:

 1927884250_meskopi.png.0c0720d0dcb2e31ab8f9f6a042b942e0.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, kk77 said:

Den er vældig fin :elsker: og jeg lægger den gerne ind, men er den ikke lige sød nok til at blive brugt i betydningen :møgøre:  ?

 

2 minutes ago, prinsesse tusindben said:

Så skal den hedde :dennisKnudsen: 

og øjnene skal rulle rund ;) 

Jeg laver den lidt grimmere efter aftensmaden :sulten: 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, baNana said:

Hold musen hen over billedet, så kan du se koden :snedig:

 1927884250_meskopi.png.0c0720d0dcb2e31ab8f9f6a042b942e0.png

Fedt, tak for fiffet :blowkiss:

Men det virker vel kun på computer, jeg er altid på fra mobilen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Charlotte said:

Men det virker vel kun på computer, jeg er altid på fra mobilen. 

På min mobil (iPhone) kan jeg holde fingeren nede på billedet/emoji’en. Så bliver billedet forstørret, og koden vises under billedet. Men om det også virker på andre telefoner, ved jeg ikke :dunno: 

 

B1D9778C-D5DD-47E2-A637-1D0EBF19304F.thumb.jpeg.8ef482cd90663265792213f8d5a2712b.jpeg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, baNana said:

På min mobil (iPhone) kan jeg holde fingeren nede på billedet/emoji’en. Så bliver den forstørret, og koden vises under billedet. Men om det også virker på andre telefoner, ved jeg ikke :dunno: 

4420D81A-EFA0-4E23-9CA8-1B00DCFA3C7C.thumb.png.9ff1a01abc824fe20573e06a7a68b8e3.png

 

Ahh, det er da fordi jeg ikke så den stå lige under billedet. :lol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Pia.D said:

Syntes den er fin, tilpas positiv. Til gengæld  kunne jeg godt tænke mig at få ændret den her :suk: da den virker meget provokerende på mig, i forhold til at den bare er et suk. 

NEJ! Den skal overhovedet ikke ændres! Den er perfekt, som den er. 

Det kan ikke passe at den skal ændres, bare fordi du ikke kan rumme negative følelser i en smiley. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Anne C said:

NEJ! Den skal overhovedet ikke ændres! Den er perfekt, som den er. 

Det kan ikke passe at den skal ændres, bare fordi du ikke kan rumme negative følelser i en smiley. 

Så kan jeg da med glæde fortælle at det ikke er mig der bestemmer. Hvor kræver jeg noget? :dunno: 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, Anne C said:

NEJ! Den skal overhovedet ikke ændres! Den er perfekt, som den er. 

Det kan ikke passe at den skal ændres, bare fordi du ikke kan rumme negative følelser i en smiley. 

Hvorfor så negativ hele tiden i dine indlæg? ... Det er utroligt bekymrende at du gang på gang flejner ud og er så kontant og bombastisk. Det bidrager meget meget negativt til stemningen på Move. . Du er virkelig ubehøvlet hér jo. . 
Kunne være rart om der nogen gange bare kunne lades være med at svares, hvis det alligevel bare er galde der kommer ud. . 

  • Like 10

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, baNana said:

På min mobil (iPhone) kan jeg holde fingeren nede på billedet/emoji’en. Så bliver billedet forstørret, og koden vises under billedet. Men om det også virker på andre telefoner, ved jeg ikke :dunno: 

 

B1D9778C-D5DD-47E2-A637-1D0EBF19304F.thumb.jpeg.8ef482cd90663265792213f8d5a2712b.jpeg

Det anede jeg ikke! Tak :blowkiss: 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, Rikkemmm said:

Hvorfor så negativ hele tiden i dine indlæg? ... Det er utroligt bekymrende at du gang på gang flejner ud og er så kontant og bombastisk. Det bidrager meget meget negativt til stemningen på Move. . Du er virkelig ubehøvlet hér jo. . 
Kunne være rart om der nogen gange bare kunne lades være med at svares, hvis det alligevel bare er galde der kommer ud. . 

Det kunne jeg så ikke lige i dette tilfælde, for jeg vil ikke af med den emoji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Anne C said:

Det kunne jeg så ikke lige i dette tilfælde, for jeg vil ikke af med den emoji. 

Jeg er også svært glad for :rolleyes: den siger bare så mange ting på en gang

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Idasmor said:

Jeg er også svært glad for :rolleyes: den siger bare så mange ting på en gang

Enig. 

Men vi må åbenbart kun være positive og skrive om aftensmad og kæledyr herinde efterhånden. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Idasmor said:

Jeg er også svært glad for :rolleyes: den siger bare så mange ting på en gang

Jeg kan også godt lide :suk: og :huh: 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, baNana said:

Jeg kan også godt lide :suk: og :huh: 

Måske handler det også om, hvad forskellige lægger i ordet suk. Der kan være træt suk som i :suk: Men også et tilfreds suk, lettelsens suk osv. Jeg gætter på, at det måske var det @Pia.D var ude efter? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Naja said:

Måske handler det også om, hvad forskellige lægger i ordet suk. Der kan være træt suk som i :suk: Men også et tilfreds suk, lettelsens suk osv. Jeg gætter på, at det måske var det @Pia.D var ude efter? 

Jeg kan godt lide :suk: som “jeg er træt af det-suk”.

F.eks. “Fra i dag skal jeg hybrid-undervise, og jeg får ikke ekstra forberedelsestid af den grund :suk:” 

Vi har jo også :phew:, som er et lettelsens suk. 

Hvis noget skal ændres, er det måske navnet, for selve emojien er meget sigende i visse situationer, synes jeg 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, baNana said:

Jeg kan godt lide :suk: som “jeg er træt af det-suk”.

F.eks. “Fra i dag skal jeg hybrid-undervise, og jeg får ikke ekstra forberedelsestid af den grund :suk:” 

Vi har jo også :phew:, som er et lettelsens suk. 

Hvis noget skal ændres, er det måske navnet, for selve emojien er meget sigende i visse situationer, synes jeg 

Jeg kan nu også godt lide alle emojierne, så måske mangler vi bare også et tilfreds suk? Der udtrykker et slags "ahh"-suk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, baNana said:

Jeg kan godt lide :suk: som “jeg er træt af det-suk”.

F.eks. “Fra i dag skal jeg hybrid-undervise, og jeg får ikke ekstra forberedelsestid af den grund :suk:” 

Vi har jo også :phew:, som er et lettelsens suk. 

Hvis noget skal ændres, er det måske navnet, for selve emojien er meget sigende i visse situationer, synes jeg 

Måske mangler vi et trist suk. Som ikke er helt så trist som :depri: men mere øv-agtigt :hmm: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, baNana said:

Nu med rullende øjne og skævt smil:

klaphat.gif.b58e5e9bb6674c6bdd98768a7133cb9e.gif

 

Smuk!!! :lol:

jeg lægger den ind senere :skriver:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kk77 said:

Måske mangler vi et trist suk. Som ikke er helt så trist som :depri: men mere øv-agtigt :hmm: 

Er det her et trist suk? Den puster kinderne lidt op og tørrer næsen (med hånden :shame: :lol:)

s0724.gif.546e9f15edf5deba270330e87bbf3c82.gif

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×