Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Lomaha

Adventskalender - kontorartikler

Recommended Posts

Det er jo efterhånden blevet en hel industri for virksomheder at lave adventskalendere - med alle mulige specialiteter. Men er der nogen, der har fået øje på én med forskellige artikler til scrapping/bullet journals/skriverartikler lign..? 

Astrid bruger ufatteligt mange klistermærker, markers, tape i alle afskygninger, tuscher, kuglepenne mv. - så jeg tænkte, at sådan en 24-pakkers ting ville være genialt. Men skal jeg virkelig selv til at købe "dimserne" eller er det muligt at få en færdigpakke?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helt klart Pen og Papir, god kvalitet og hun kan tage hensyn til alder og interesser og hvis der er produkter hun har i forvejen 😊

Du skal endelig ikke tøve med at skrive eller ringe til hende, hun er virkelig sød

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, baNana said:

 

7 minutes ago, Julie_R said:

Helt klart Pen og Papir, god kvalitet og hun kan tage hensyn til alder og interesser og hvis der er produkter hun har i forvejen 😊

Du skal endelig ikke tøve med at skrive eller ringe til hende, hun er virkelig sød

De ser vildt fine ud! Tusind tak - det er vist lige det, jeg har ledt efter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Lomaha said:

 

De ser vildt fine ud! Tusind tak - det er vist lige det, jeg har ledt efter.

Også mine bedste anbefalinger af Pen og Papir. Hun tilpasser efter ønsker, og det er altid lykken at få en bestilling der fra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×