Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Serverskifte inden året er omme - 28. december kl 10-? FLYTTET

Recommended Posts

Jeg opdagede under flytningen, at jeg faktisk ikke havde fået fornyet licensen for vores forum-software halvårlig). Det plejer at betyde en masse spam, da licensen bl.a. har en effektiv anti-spam, men der har slet ikke været noget? Det udløb i novembers. 

Jeg vil forny det igen alligevel, for vi skal bruge det til når jeg skal forsøge at opgradere software på et tidspunkt, men sålænge vi ikke overloades med spam, så kan det jo godt vente til januar. 

Vil tage tråden op med donationer til den tid, for vi er løbet tør, men til gengæld kommer serverudgifterne nu til at være meget lavere, så fremover kommer donationerne til at holde længere.

• Like 3

44 minutes ago, Lenka said:

Hov, nej, jeg synes stadig ikke det virker her endnu? Det er nemlig ikke lykkedes mig. Jeg har dog ikke kigget på det så meget siden, men vil stadig gerne have det rettet.

Din og Dykkers virker ikke - andre virker fint.

2 hours ago, Lenka said:

Hov, nej, jeg synes stadig ikke det virker her endnu? Det er nemlig ikke lykkedes mig. Jeg har dog ikke kigget på det så meget siden, men vil stadig gerne have det rettet.

Nej ku godt se nogens (bl.a. din ikke virker) men min gør🙂

5 hours ago, Ziggemor said:

Din og Dykkers virker ikke - andre virker fint.

3 hours ago, Pælargonie said:

Nej ku godt se nogens (bl.a. din ikke virker) men min gør🙂

Det er ikke underskrifterne i sig selv der ikke virker, men de underskrifter jeg i sin tid lavede til babylisten, hvor børnenes alder bliver vist automatisk fra deres babyliste-profil. Babyliste-profilerne er jo liiiidt outdated efterhånden :lol: - Men det er jo stadig rart med underskrifter der automatisk viser børnenes alder (men det var vist før din tid, @Pælargonie - altså det med babylisten)

2 hours ago, Lenka said:

Det er ikke underskrifterne i sig selv der ikke virker, men de underskrifter jeg i sin tid lavede til babylisten, hvor børnenes alder bliver vist automatisk fra deres babyliste-profil. Babyliste-profilerne er jo liiiidt outdated efterhånden :lol: - Men det er jo stadig rart med underskrifter der automatisk viser børnenes alder (men det var vist før din tid, @Pælargonie - altså det med babylisten)

Det siger mig ikke noget ... selvom jeg har været her i en menneskealder. Men mi signatur virker - det gør din ikke.

10 hours ago, Pælargonie said:

Det siger mig ikke noget ... selvom jeg har været her i en menneskealder. Men mi signatur virker - det gør din ikke.

Det er fordi jeg har kode fra babylisten (som morsverden hed dengang vi havde babyer) i min underskrift. Det er koden der ikke virker, ikke signaturen. Signaturen i sig selv har virket hele tiden.

• Like 1

6 minutes ago, Lenka said:

Det er fordi jeg har kode fra babylisten (som morsverden hed dengang vi havde babyer) i min underskrift. Det er koden der ikke virker, ikke signaturen. Signaturen i sig selv har virket hele tiden.

Så er det derfor min virker. Jeg erstattede babyliste signaturen med navne og årstal for en del år siden

• Like 1

3 hours ago, Lenka said:

Aha 😜

• Like 1

Jeg modtager ikke mails ved nye indlæg mere. Er det pga. serverskiftet?

Nu virker de der babyliste-underskrifter igen (i hvert fald den ene slags - dem med tekst. Jeg lavede nogle forskellige med grafik dengang, men kan ikke se de bruges så meget mere, så har ikke fikset dem alle (endnu)). 

De linker godt nok til profiler på babylisten, som lige pt er i udu også, men det er vist en mindre detalje. Måske det link alligevel skal fjernes, men omvendt var det meget sjovt lige at klikke ind og se hvad tid det nu var at Oscar var født, for det glemmer jeg altid :lol: 

On 2.1.2026 at 2:55 PM, beLine said:

Jeg modtager ikke mails ved nye indlæg mere. Er det pga. serverskiftet?

Hov, havde slet ikke set at du også havde skrevet det her, men ja - og nu virker det jo :thumbsup:

Hvis der er flere fejl så fikser jeg dem ... og ellers skal jeg på et tidspunkt gøre klar til at opgradere forum-software, nu hvor vi har en opdateret server til det.

• Like 1