Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
SSSigne

Alle mine fortrolige indlæg er væk

Recommended Posts

Jeg kan ikke se nogle af mine fortrolig indlæg fra før maj 2011.

 

Er der nogen som helst måde, hvor de kan komme tilbage? Er faktisk ked af at miste dem, da jeg ind imellem kan få brug for at sidde og læse dem igennem.

 

Sender gerne :buket: og :kage: og alt muligt andet, hvis det kan hjælpe at være en fedterøv :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kan ikke se nogle af mine fortrolig indlæg fra før maj 2011.

 

Er der nogen som helst måde, hvor de kan komme tilbage? Er faktisk ked af at miste dem, da jeg ind imellem kan få brug for at sidde og læse dem igennem.

 

Sender gerne :buket: og :kage: og alt muligt andet, hvis det kan hjælpe at være en fedterøv :-D

 

Altså alt bliver slettet efter ½ år herinde, så det er ganske naturligt, men selvfølgelig træls for dig.

 

Måske kan Lenka hjælpe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kan ikke se nogle af mine fortrolig indlæg fra før maj 2011.

 

Er der nogen som helst måde, hvor de kan komme tilbage? Er faktisk ked af at miste dem, da jeg ind imellem kan få brug for at sidde og læse dem igennem.

 

Sender gerne :buket: og :kage: og alt muligt andet, hvis det kan hjælpe at være en fedterøv :-D

 

Altså alt bliver slettet efter ½ år herinde, så det er ganske naturligt, men selvfølgelig træls for dig.

 

Måske kan Lenka hjælpe.

Det håber jeg XXX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Som Randi skriver, så bliver der ryddet ud i de forskellige fora, så der kun står indlæg tilbage fra ca. et halvt år tilbage. Det kan dog svinge go gå længere tilbage, afhængigt af moderator på forum.

 

De slettede indlæg ryger dog i første omgang i et arkiv, som kun admin (jeg) har adgang til og som jeg ikke har ryddet ud i meget længe, så de er alle sammen derude. Jeg kan godt finde bestemte af dine tråde frem eller lave en søgning på dem alle, men jeg ved dog ikke hvilke fora de stammer fra, så det er lidt svært for mig at etablere dem tilbage til hvor de kom fra. Er der evt. nogle bestemte tråde du tænker på?

 

(skriv evt. en PM, hvis det bliver for specifikt - men jeg er dog ikke på så meget de næste dage).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Øv :ae:

 

Jeg havde også en tråd i 5000+ hvor jeg skrev om stort og småt om Emil og Sylvester og deres udvikling, men jeg kan selvfølgelig ikke huske, hvad tråden hed, så jeg kan jo ikke rigtigt bede Lenka om at finde den frem igen :doh: :depri:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunne det evt. være at vi skal reevaluere om hvorvidt indlæg skal slettes løbende? For min skyld behøver de ikke ... og man kan jo trods alt selv slette det man synes bliver for følsomt at have stående ...

 

Jeg tager den evt. gerne op som et nyt emne for sig her om nogle dage, når jeg har bedre tid (men ellers er I velkomne til at at pitche ind med en foreløbig mening her og nu).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Som Randi skriver, så bliver der ryddet ud i de forskellige fora, så der kun står indlæg tilbage fra ca. et halvt år tilbage. Det kan dog svinge go gå længere tilbage, afhængigt af moderator på forum.

 

De slettede indlæg ryger dog i første omgang i et arkiv, som kun admin (jeg) har adgang til og som jeg ikke har ryddet ud i meget længe, så de er alle sammen derude. Jeg kan godt finde bestemte af dine tråde frem eller lave en søgning på dem alle, men jeg ved dog ikke hvilke fora de stammer fra, så det er lidt svært for mig at etablere dem tilbage til hvor de kom fra. Er der evt. nogle bestemte tråde du tænker på?

 

(skriv evt. en PM, hvis det bliver for specifikt - men jeg er dog ikke på så meget de næste dage).

:jubii:

Jeg tænker primært på tråde fra december 2009-juni 2010. Der skete flere sager i mit liv, som jeg kan have brug for at gennemleve igen.

 

Skal jeg sende dig nogle titler på trådene? Eller skrive hvad fora de har ligget i?

 

Der var i hvert fald en tråd, der hed 'Lorteleder' - så meget kan jeg da huske.

 

Lenka, det haster jo ikke ligefrem, og hvis det lykkes for dig, så har du gjort mig meget glad. Du er en snuske og den smukkeste forumejer, jeg kender :smuk:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kunne det evt. være at vi skal reevaluere om hvorvidt indlæg skal slettes? For min skyld behøver de ikke ... og man kan jo trods alt selv slette det man synes bliver for følsomt at have stående ...

 

Jeg er jo en af dem der mener de skal slettes, især i fortrolige fora. Alle der har haft en profil kan forlade stedet i et år og komme tilbage og få adgang til indlæg der er skrevet i mellemtiden. Det syntes jeg ikke er rimeligt. Så skal der findes en anden løsning. Eller det skal være nemmere selv at slette indlæg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Som Randi skriver, så bliver der ryddet ud i de forskellige fora, så der kun står indlæg tilbage fra ca. et halvt år tilbage. Det kan dog svinge go gå længere tilbage, afhængigt af moderator på forum.

 

De slettede indlæg ryger dog i første omgang i et arkiv, som kun admin (jeg) har adgang til og som jeg ikke har ryddet ud i meget længe, så de er alle sammen derude. Jeg kan godt finde bestemte af dine tråde frem eller lave en søgning på dem alle, men jeg ved dog ikke hvilke fora de stammer fra, så det er lidt svært for mig at etablere dem tilbage til hvor de kom fra. Er der evt. nogle bestemte tråde du tænker på?

 

(skriv evt. en PM, hvis det bliver for specifikt - men jeg er dog ikke på så meget de næste dage).

:jubii:

Jeg tænker primært på tråde fra december 2009-juni 2010. Der skete flere sager i mit liv, som jeg kan have brug for at gennemleve igen.

 

Skal jeg sende dig nogle titler på trådene? Eller skrive hvad fora de har ligget i?

 

Der var i hvert fald en tråd, der hed 'Lorteleder' - så meget kan jeg da huske.

 

Lenka, det haster jo ikke ligefrem, og hvis det lykkes for dig, så har du gjort mig meget glad. Du er en snuske og den smukkeste forumejer, jeg kender :smuk:

:fnis: :peger: :smuk:

 

Det er intet problem - en tidsperiode er nok til at jeg sikkert kan finde dem frem. Hvis ikke det haster, så vil jeg sige at jeg kigger på det på torsdag-agtigt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan jeg måske få dig til at kigge efter min tråd også :undskyld: :buket:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan jeg måske få dig til at kigge efter min tråd også :undskyld: :buket:

Skal jeg nok :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kan man ikke altid finde sine egne tråde under sit navn :hmm:

Nej, ikke når de er slettede fra de fora, hvor de har ligget.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan jeg måske få dig til at kigge efter min tråd også :undskyld: :buket:

Skal jeg nok :thumbsup:

:dåner: tak fordi du gider :knus: Jeg mener tråden bare hedder Emil og Sylvester eller noget i den dur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kan man ikke altid finde sine egne tråde under sit navn :hmm:

Nej, ikke når de er slettede fra de fora, hvor de har ligget.

 

 

:shock: Det vidste jeg ikke. Jeg troede man altid kunne finde dem der.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg ville være rigtigt glad, for at genvinde mine indlæg omkring min eks mands død... savner det, jeg skrev herinde... han gik bort den 7. marts 2006... så var det fra den tid...

 

Midt i "det hele", tænkte jeg jo ikke nærmere over det...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har flyttet nogle af sneneger (PM), og har fundet de tråds du taler om SSSigne - men hvilket forum skal jeg rykke dem tilbage i? 5000+?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laurie, jeg har kigget tilbage og kan se at de indlæg desværre ikke findes mere - dengang ryddede jeg nok rent faktisk op i skraldet og tømte det nogle gange (som det egentlig var planen at jeg skulle gøre løbende, men det stoppede jeg med på et tidspunkt) :(

 

Jeg har nogle indlæg efterfølgende fra dig, men de tidligste er slut 2006 og så start 2007. Ved ikke om de er relevante, og er heller ikke sikker på hvor jeg evt. skulle flytte dem hen, hvis du skulle kunne læse dem - det ville blive i et mere åbent forum (for registrerede evt.). Men ellers lader jeg dem i hvert fald være, så det er til at få fat på hvis vi finder ud af et sted at flytte dem hen på et tidspunkt. Men desværre ikke omkring selve eksmands død.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Har flyttet nogle af sneneger (PM), og har fundet de tråds du taler om SSSigne - men hvilket forum skal jeg rykke dem tilbage i? 5000+?

Jeg mener, at de kommer fra 1000+, der må de i hvert fald gerne ligge nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Har flyttet nogle af sneneger (PM), og har fundet de tråds du taler om SSSigne - men hvilket forum skal jeg rykke dem tilbage i? 5000+?

Jeg mener, at de kommer fra 1000+, der må de i hvert fald gerne ligge nu.

Så har jeg flyttet en del :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laurie, jeg har kigget tilbage og kan se at de indlæg desværre ikke findes mere - dengang ryddede jeg nok rent faktisk op i skraldet og tømte det nogle gange (som det egentlig var planen at jeg skulle gøre løbende, men det stoppede jeg med på et tidspunkt) :(

 

Jeg har nogle indlæg efterfølgende fra dig, men de tidligste er slut 2006 og så start 2007. Ved ikke om de er relevante, og er heller ikke sikker på hvor jeg evt. skulle flytte dem hen, hvis du skulle kunne læse dem - det ville blive i et mere åbent forum (for registrerede evt.). Men ellers lader jeg dem i hvert fald være, så det er til at få fat på hvis vi finder ud af et sted at flytte dem hen på et tidspunkt. Men desværre ikke omkring selve eksmands død.

Tak. Lenka... det er også nogle år siden. TAk fordi, du gav dig tid... På et tidspunkt regner jeg, med at blive betalende igen. Så længe jeg er på SU og uden noget ordentligt job, er det desværre meget begrænset... har nu 124 kr i banken, og venter utålmodigt på min løn.... (har kradset175 kr til franskårsfest på fredag... det er en vigtig begivenhed).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×