Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Tinee

Spørgsmål til køb/salg-forummet

Recommended Posts

Jeg synes jeg mangler nogle flere underfora til at smide ting ind på - der er det grundlæggende salgsforum, men de få tråde, der ligger der, ligger så langt nede, at det er sjældent, at man lægger mærke til det - i stedet er fokus på de underfora, der ligger i salgsforummet...

 

Kunne man ikke lave en lidt bedre opdeling af salgsforummet, så det ikke kun er underfora til børnetøj og -udstyr? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Der er vist også til bolig og lidt mere, men ellers er det længe siden jeg har kigget på salgsforummet - kan godt tænkes at jeg skal have undersøgt nærmere hvad der bliver solgt og om der kan omrokeres i kategorierne og findes mere passende eller tilføjes nye. Ellers kan jeg overveje at lave et forum der hedder "Salg / Andet" på samme måde som de andre underfora, og så lade være med at have salgsannoncer i hovedkategorien, hvis det er nemt at overse.

 

Hvilke kategorier havde du evt. i tankerne som du personligt mangler?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lige nu var det mest fordi jeg havde svært ved at få placeret en mobiltelefon :fnis: Så den annonce ligger ude under den selve salgsforummet... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×