Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
SSSigne

Lenka - julekalenderens konkurrencer

Recommended Posts

Jeg har holdt mig vågen, så jeg kunne åbne den 4. låge i MoVes julekalender :jubii:

 

Stakkels julemand, han må godt nok være træt efter sådan en sag ... dag, og da han så ville hjælpe mig med at vinde en taske, gik det helt galt for den stakkels mand. Han skrev nemlig:

 

Du er nu tilmeldt konkurrencen om en elefanthue fra Nicedima Design.

 

Så var det da lige jeg tænkte, at der forhåbentlig bliver udloddet andre præmier end elefanthuer :dunno:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har holdt mig vågen, så jeg kunne åbne den 4. låge i MoVes julekalender :jubii:

 

Stakkels julemand, han må godt nok være træt efter sådan en sag ... dag, og da han så ville hjælpe mig med at vinde en taske, gik det helt galt for den stakkels mand. Han skrev nemlig:

 

Du er nu tilmeldt konkurrencen om en elefanthue fra Nicedima Design.

 

Så var det da lige jeg tænkte, at der forhåbentlig bliver udloddet andre præmier end elefanthuer :dunno:

Den fik jeg osse. Plus at man kan udfylde til konkurrencen igen, selvom man har meldt sig een gang før.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Der er masser af andre ting, jeg er ikke bagom teknikken så ved ikke hvordan det fungerer, men jeg ved der er masser af præmier :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ups, teksten er en fejl (levn fra i går) - men du er tilmeldt den rigtige, og det er rettet nu :thumbsup:

 

Kan sige her at tasken er sponsoreret af Summer1 herfra og at der kan ses flere her: Tasker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takker for påmindelsen om at man kan tilmelde sig flere gange i øvrigt - jeg har kørt scriptet til at trække lod i dag på den måde, at kun en tilmelding tæller for hvert brugernavn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvor kan man se hvem der har vundet? :blomst:

Under de låger hvor konkurrencen var, men vil lave en samlet liste og link til det på forsiden når jeg lige har lidt tid igen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Takker for påmindelsen om at man kan tilmelde sig flere gange i øvrigt - jeg har kørt scriptet til at trække lod i dag på den måde, at kun en tilmelding tæller for hvert brugernavn.

 

 

Altså man kan deltage flere gange på 1 dag :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Takker for påmindelsen om at man kan tilmelde sig flere gange i øvrigt - jeg har kørt scriptet til at trække lod i dag på den måde, at kun en tilmelding tæller for hvert brugernavn.

 

 

Altså man kan deltage flere gange på 1 dag :unsure:

Lige gyldigt hvor mange gange du udfylder tæller det kun som et lod pr brugernavn - så nej, kun en pr dag :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvor kan man se hvem der har vundet? :blomst:

Under de låger hvor konkurrencen var, men vil lave en samlet liste og link til det på forsiden når jeg lige har lidt tid igen :)

 

OK, tak :blomst:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan man vinde mere end en gang B)

 

Det ville ikke være fair! :noway: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×