Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
TineAalb

Kan jeg få et netværk nedlagt?

Recommended Posts

Jeg får jævnligt anmodninger om optagelse i et netværk kaldet 'Huskøb'.

 

Jeg forhørte mig, men ingen ønskede at overtage netværket da jeg stoppede som guldmedlem - og jeg gik ud fra at det blev slettet automatisk. Men det kan jeg så forstå at det ikke gjorde. Jeg har ikke selv adgang til det - ved ikke, om de andre medlemmer stadig har - men uanset så er det jo temmelig fjollet at jeg stadig får anmodninger om optagelse i det.

 

Så kan det ikke godt blive slettet :beder:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg troede at Lone ville tage over? Men nedlægger gerne :) Hvilket et er det da?

 

Ups, læste lige startindlægget igen :doh: - huskøb. Skal jeg slette det?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg troede at Lone ville tage over? Men nedlægger gerne :) Hvilket et er det da?

 

Ups, læste lige startindlægget igen :doh: - huskøb. Skal jeg slette det?

 

Du må forsåvidt gøre med det hvad du vil - jeg har jo ikke selv adgang til det mere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg mente du havde adgang til at overdrage det fordi jeg kan huske det var tilfældet hos et andet medlem, men det er fint, jeg har spurgt Lone om hun har personlig interesse i at overtage, eller sletter jeg det naturligvis bare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×