Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Ja, i kontrolpanelet kan du ændre tiden til Kaliningrad, South Africa så får du den rigtige tid.

 

Er Kaliningrad flyttet til Sydafrika :spudwhat: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Min passer nu fint uden at jeg har ændret noget :hmm: Altså bortset fra at dette indlæg er skrevet kl. 22.51...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test ... (plejer der ikke generelt at være bøvl med tiden, hvor det også skifter i øst og i vest afhængig af hvilket forum man skriver i og sådan :doh:)

 

Nå ja, og så er vi generelt minutter bagude, men det kan da fikses (og Tux, jeg ved godt det skulle køre automatisk).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Test ... (plejer der ikke generelt at være bøvl med tiden, hvor det også skifter i øst og i vest afhængig af hvilket forum man skriver i og sådan :doh:)

 

Nå ja, og så er vi generelt minutter bagude, men det kan da fikses (og Tux, jeg ved godt det skulle køre automatisk).

Ja, her viser den rigtigt (for mig - altså bortset fra de minutter vi er bagude - det passer til hvordan jeg har det :P)

 

Men synes godt jeg så for noget tid siden andet steds på forummet at det ikke passede med tiden +/- 1 time.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×