Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Charlotte

Er det kun her at tiden passer helt a H til med

Recommended Posts

Den står på16.11 men den er 16.24

 

 

Men jeg er da godt nok forvirret nu. Jeg har lige svaret i den en tråd,og der stod tiden som 15.08 altså meget langt fra den rigtige tid.

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvad står den på ?

 

Min tid passer udemærket... men når jeg bliver qouted, passer den ikke mere :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvad står den på ?

 

Min tid passer udemærket... men når jeg bliver qouted, passer den ikke mere :hmm:

 

 

aha, så er det måske der den er gal :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvad står den på ?

 

Min tid passer udemærket... men når jeg bliver qouted, passer den ikke mere :hmm:

 

 

aha, så er det måske der den er gal :hmm:

Jeg kan da lige qoute dig og se :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg prøver lige - kl. er 16.27 på pc'en.

Ja den er helt hen i vejret her hos mig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg prøver lige - kl. er 16.27 på pc'en.

Ja den er helt hen i vejret her hos mig.

 

 

Det var faktisk dit svar i +25 der gjorde mig opmærksom på det, og hvis du kigger på dit svar, kan du se at du skrev den kl 16.08, men ser du på mit indlæg har quetet af dig, så står du faktisk til at have skrevet indlægget 1 time før :rabler:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Her har den ikke lige luret at det er sommertid og jeg har glemt, hvor jeg selv kan ændre det.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er det ikke fordi du har glemt at ændre til sommertid. Og de 10 minutter den går skævt skyldes serveren Lenka har siden liggende på - hun stiller vist uret på den ind i mellem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Her har den ikke lige luret at det er sommertid og jeg har glemt, hvor jeg selv kan ændre det.

 

Kontrolpanel - boardsettings...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Her har den ikke lige luret at det er sommertid og jeg har glemt, hvor jeg selv kan ændre det.

 

Kontrolpanel - boardsettings...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minuttallet har jeg lige rettet, det kommer bagud en gang i mellem med jævne mellemrum :blush:

 

Timetallet synes jeg altid har været bøvlet og især når der er sommertid, så går der lidt koks i det :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan der være noget med at sommertid starter på forskellige tidspunkter forskellige steder? Eller måske den bare ikke læser det ordentrligt?

 

Timetallet virkede nemlig ikke hos mig, men jeg fjernede krydset fra "autocorrect DST" (står for Daylight Savnings = sommertid) og satte i stedet for kryds i Daylight Savings in effect. Det skal man så huske at fjerne igen til vinter, lidt irriterende at det ikke virker automatisk.

 

Her, hvis nogen skal gøre kunsten efter for egen profil: http://morsverden.dk/debat/index.php?act=UserCP&CODE=04

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×