Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Striw

Jeg ønsker mig ;o)

Recommended Posts

Jeps.. eller det de kalder en 'Mad-slynge' i formiddagen på P3 :lol:

 

Jeg sidder her og prøver at lave madplan, det skla vi bare igang med igen. SÅ jeg finder en dejlig tråd med mange madplaner og tænkte om man ikke kunne samle dem på en måde et sted. Måske kunne den bare ligge som opslag under mad og opskrifter, men måske kunne man gøre det smartere :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tænker du som et subforum eller mener du som et system a.la. opskriftesiden?

 

Kan også godt lide madplaner og planer i det hele taget :ja:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, nærlæste lige igen, du mener under forummet ... opslag har det med at gå døde, det er alligevel tit nemmere og mere tidsrelevant at starte en ny tråd ... subforum ved ikke helt om er stort nok til madplaner :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ah, nærlæste lige igen, du mener under forummet ... opslag har det med at gå døde, det er alligevel tit nemmere og mere tidsrelevant at starte en ny tråd ... subforum ved ikke helt om er stort nok til madplaner :hmm:

Nej jeg ved heller ikke om det er helt stort nok, men det kan det jo blive :jubii:

 

Jeg tænkte at det skulle være en 'fane' ligesom opskrifter osv. Ved ikke helt hvordan man kunne lave det, men det fede ville være hvis man bare kunne klikke på et ugenummer for så passer det som regel også til årstiderne. Så hvis det nu var sådan at man klikkede på 'madplaner' og så kunne man derinde klikke på f.eks. uge 21 og der ville så komme x antal madplaner op. ?? Så kunne man lægge sin færdige madplan ind eller downloade/printe en andens plan.

 

Jeg ved jo ikke hvor omstændigt det er at lave, jeg ævler bare :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×