Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Naja

Spørgsmål om betalingspakke...

Recommended Posts

Jeg har fået en mail om, at min pakke udløber i dag. Jeg er dog ikke røget ud i kulden endnu :phew:

 

Men når jeg går ind på siden "køb en betalingspakke" ser det bare sådan ud:

 

Din nuværende betalingspakke

Info om din nuværende betalingspakke

 

ID Info Start Date End Date Paid Status

1743 Sølv, 3 mdr 31-May 11 29-August 11 90.00 Betalt

 

Alle priser er i USD United States DollarsGBP United Kingdom PoundsCAD Canada DollarsEUR EuroDKR Danske Kroner

Du kan også vælge at overføre pengene til Morsverden.dk bankkonto i Danske Bank: 4400 4400256772, og derefter vente 1-2 arbejdsdage på at blive opgraderet. Husk at skrive dit brugernavn på overførslen, hvis du vælger denne metode! Priserne er de samme som ovenover.

 

Se vores medlemsbetingelser her.

Kontakt Lenka eller Browneye, hvis du har spørgsmål til dine betalingspakker.

 

Jeg kan ikke rigtigt se, hvor jeg kan købe en ny :hmm:

 

Jeg beklager, at det endte i quote tags i stedet for et screen dump, men der er grænser for, hvor meget teknik jeg kan overkomme på en dag :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Når den udløber i dag, betyder det (på en ikke-logisk måde :P) at du har den til og med i dag, dvs. først i morgen vil du kunne forny din pakke (og i virkeligheden ryger du ud i kulden når jeg får taget mig sammen til manuelt at degradere, men fornyelse kan ske umiddelbart efter officielt udløb af pakken, dvs. i morgen/i nat ved midnat, så ryger du slet ikke ud i kulden)

 

:knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×