Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Jeg står som moderator for forummet : venter på barn. Netværket er Malnies, som står som netværksejer og det andet forum blev nedlagt da den kom ud som netværk. Kan du ændre det ( jeg får nemlig mails fra interesserede kommende medlemmer ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej A.S - jeg er lidt i tvivl om hvorvidt det er et netværk eller et gammelt passwordbeskyttet forum der er tale om her, som skal ændres. Og skal det ændres så det fremover kun er Malnie som står som moderator/ejer/modtager af mails?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hej A.S - jeg er lidt i tvivl om hvorvidt det er et netværk eller et gammelt passwordbeskyttet forum der er tale om her, som skal ændres. Og skal det ændres så det fremover kun er Malnie som står som moderator/ejer/modtager af mails?

Jeg står begge steder og det gamle passwordbeskyttet forum kan helt fjernes, fordi der nu er et netværk, der hedder og er dt samme og det er den Malnie står for og hende der er netværksejer. Så hun skal stå på som moderator/ejer/modtager.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har nu fjernet det inaktive passwordbeskyttede forum og ændret Malnie til at have alle netværksejerrettigheder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har nu fjernet det inaktive passwordbeskyttede forum og ændret Malnie til at have alle netværksejerrettigheder.

:thumbsup: Tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×