Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Endnu en bannet eksbruger bannet påny

Recommended Posts

Kan godt li du leger lommepsykolog :-D Jeg kan godt stå alene hvis det bliver nødvendigt, det her er nettet vi taler om, der er altså for mig et liv ved siden af. Jeg har haft mødt nogle stykker her fra, men hvis man ikke synes forholdet er andet end at please andre, og med diverse gaver, og aldrig selv blive husket når man selv og ens børn har fødselsdag, så slutter det altså for mig.

Er det mig du hentyder til mht. lommespykolog? :sød:

 

Og mht. at gøre opmærksom på sig selv ved at sende gaver, så er du nok den eneste der har lavet det nummer!

Du skal altid påråbe dig respons for det du har sendt :megafon:

 

At du aldrig bliver husket til fødselsdag eller dine børn (det kan de så takke deres mor for) :ae:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mona1

Heto, jeg taler ikke om det jeg har sendt til Muzen, det var noget jeg syede op af rester, hun skal absolut ikke sende noget tilbage!! Jeg spurgte kun Muzen om hun havde modtaget pakken, det ser jeg ikke noget forkert i. Vi havde jo tidligere taget den på PM, netop fordi det ikke rager alle andre.

Der er nogle mennesker der bare altid gerne vil modtage, men aldrig giver igen, mine børn skal nok få gaver.

Og fordi jeg er bannet, er jeg altså ikke psykisk syg, kan I ikke snart finde på noget andet, samme sætning I hver gang bruger når gamle brugere vender tilbage.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heto, jeg taler ikke om det jeg har sendt til Muzen, det var noget jeg syede op af rester, hun skal absolut ikke sende noget tilbage!! Jeg spurgte kun Muzen om hun havde modtaget pakken, det ser jeg ikke noget forkert i. Vi havde jo tidligere taget den på PM, netop fordi det ikke rager alle andre.

Der er nogle mennesker der bare altid gerne vil modtage, men aldrig giver igen, mine børn skal nok få gaver.

Og fordi jeg er bannet, er jeg altså ikke psykisk syg, kan I ikke snart finde på noget andet, samme sætning I hver gang bruger når gamle brugere vender tilbage.

Sig mig har du kontakt med L2, for du (ud)taler dig ligesom L2 :træt: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mona1

Nej, jeg kender ikke Lisa, og har ingen kontakt til hende, jeg husker hende kun meget lidt, og jeg husker ikke hvad der gik forud for hun blev bannet, men det er ikke så svært at finde ud af noget omkring hende, I er jo så gode til selv at afsløre alt :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nå, men jeg lukker lige tråden her, det var bare ment til oplysning, her under om hjemmesiden.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×