Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
anjab

Ville det kunne lade sig gøre

Recommended Posts

Vi har flere gange haft lange tråde om sletning at egne tråde. Jeg vil høre, om det kunne lade sig gøre, at man havde mulighed for at sætte egne tråde i en slags karantæne, så det kun var en selv og administrator, der havde adgang til dem.

 

Hvis jeg havde en tråd, hvor der af andre brugere blev afsløret ting, jeg havde berettet om i en højere fortrolighed, ja så ville jeg nok ikke tøve med at slette tråden, men hvis jeg kunne gøre den usynlig indtil administrator havde hjulpet mig med at redigere i tråden, ville jeg nok ikke reagere så prompte.

 

Så vil høre, om det egentligt teknisk set kunne være muligt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mona1

God pointe Anja, du kan ikke vide dig sikker her, alle sladre til alle, desværre :-/

Share this post


Link to post
Share on other sites
God pointe Anja, du kan ikke vide dig sikker her, alle sladre til alle, desværre :-/

 

Det var nu slet ikke pointen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Administrator eller moderator kan godt gøre den usynlig - bare klik på report i tråden og skriv at du gerne vil høre om du må gøre den usynlig (og det er fint til sjældent forbrug, men går der inflation i det vil jeg genoverveje muligheden :P)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Administrator eller moderator kan godt gøre den usynlig - bare klik på report i tråden og skriv at du gerne vil høre om du må gøre den usynlig (og det er fint til sjældent forbrug, men går der inflation i det vil jeg genoverveje muligheden :P)

 

Men det tager jo tid... og hvis man gerne vil have tråden væk, har man måske ikke lyst til at vente. Kunne det teknisk set lade sig gøre at alle brugere (eller måske bare betalende medlemmer) fik lov til selv at gøre tråden usynlig for at få lidt betænkningstid?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har lige tjekket efter, men det er desværre ikke lige en pt mulig teknisk løsning at give brugere (evt. nogle grupper) mulighed for selv at gøre sine tråde usynlige og synlige igen, på linje med fx at lukke/åbne dem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mona1 - Hold nu op med at prøve på at skabe røre.. Det hjælper ikke og du får ikke lov til at komme tilbage ved at blive ved med at genere os herinde

dont-feed-the-troll.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mona1 - Hold nu op med at prøve på at skabe røre.. Det hjælper ikke og du får ikke lov til at komme tilbage ved at blive ved med at genere os herinde

[/img]

(har fjernet billedet)

 

Godt skrevet, baNana!!

Don't feed the troll....

 

Evt. sætte på ignore, kan man det?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mona1 - Hold nu op med at prøve på at skabe røre.. Det hjælper ikke og du får ikke lov til at komme tilbage ved at blive ved med at genere os herinde

[/img]

(har fjernet billedet)

 

Godt skrevet, baNana!!

Don't feed the troll....

 

Evt. sætte på ignore, kan man det?

Jeg tror ikke at man kan sætte en gæst på ignore. Men man kan aktivt vælge at ignorere hendes indlæg :sehøretale: :mediterer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×