Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Shila

Kan ikke godkende nye medlemmer i netværk

Recommended Posts

Hej Lenka.

 

Når der er nogen der søger om optagelse i mit netværk Jobansøgning, er de ikke på listen, når jeg skal godkende dem. Jeg har indtil nu troet, at der var tale om, at personen havde fortrudt, men er i dag blevet kontaktet af en, der ikke kan forstå hun ikke er blevet optaget.

 

Vil du være sød at se på, hvad der er galt :buket:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan det være at de ikke er betalende medlemmer ?

:nej: Nope det er ikke det.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personen der har søgt ind i netværket, kan se at der står "venter på godkendelse", men jeg kan ikke se personen på listen, så kan ikke godkende hende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kigger du mon det rigtige sted hen? Inde under Netværksindstillinger og så den der hedder "Medlemsoversigt" (der er nemlig også andre links med noget med medlemmer, så tænker at man kunne tage fejl?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Personen der har søgt ind i netværket, kan se at der står "venter på godkendelse", men jeg kan ikke se personen på listen, så kan ikke godkende hende.

 

Ditto her hos mig - jeg afventer også stadig din godkendelse eller afvisning :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blush: Man skulle tro jeg ikke har prøvet det her før, men det var altså det forkerte sted jeg kiggede :ups:. Har nu godkendt alle der venter på at komme ind, undskyld forsinkelsen og velkommen :knus:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:hmm: Jeg har også meldt mig ind i nogle netværk, hvor jeg ikke har fået svar endnu.. Det kan være der også er andre der har problemer med at se nye ansøgninger? :dunno:

Jamen der var jo ingen problemer, jeg har bare været enormt distræt i et godt stykke tid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×