Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Katjamo

Jeg er blevet spammet!

Recommended Posts

Jeg googlede efter dåserne, fordi jeg skulle se, hvad der lå rundt omkring og på et tidspunkt faldt jeg over en Move side. Klikkede på den, fordi jeg gerne ville slette den, og så kom der er en popop dut op som sagde at jeg blev omdirigeret, og så røg jeg over på det her stads. (jeg har jo fortalt firefox før, at Move er ok, så der var ikke noget der brokkede sig)

 

Jeg kan ikke genskabe det lige nu, den gjorde det kun den ene gang.

 

Både infinityads.com og Nordic Bet er iø. pæne virksomheder på det punkt tror jeg.

 

Lenka, har du fået slået et affiliate program til ved et uheld? Det var ret funky...

post-2938-1328921329_thumb.png

post-2938-1328921335_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu fandt jeg den igen. Det var denne side jeg først kom ind på og så smed den mig over på den anden med det samme.

 

Det kan være det er det har noget med de sure spamfiltre at gøre?

post-2938-1328922402_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke været på google adsence i noget tid ... hvor er det jeg kan se affliate program? Vil gerne tjekke det, men har en lidt presset dag i dag. Men skal nok tjekke op på det!

 

Ellers må du slå move fra i din annoncering?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har ikke været på google adsence i noget tid ... hvor er det jeg kan se affliate program? Vil gerne tjekke det, men har en lidt presset dag i dag. Men skal nok tjekke op på det!

 

Ellers må du slå move fra i din annoncering?

 

Det var ikke på adsense, det var i de organiske resultater jeg kom ind her.

 

Det er mig lige meget, jeg plejer ikke at komme på Move via Google søgning. Men mon ikke det har noget med de sure spam filtre at gøre?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×