Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Vi flytter server i løbet af de kommende par uger

Recommended Posts

Super weekend du har valgt :thumbsup:

Vi skal male hele huset og sætte nye fliser op i køkkenet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Status på den nye server er at jeg har kopieret en kopi af move derhen, men det virker ikke for mig med databasen derinde endnu samt andre småting. Move er lidt mere kompliceret end mine egne småsider, som ellers virker på den nye server :P (tilgengæld har jeg lært lidt mere om webservere og virtuelle hosts og diverse og endnu bedre, jeg har lært at det er sjovt at lege med selv, så jeg ikke behøver at bruge :sød:-tricket :lol:)

 

Jeg ved ikke om jeg når det så jeg kan flytte i aften, men ellers håber jeg på lørdag. (ville dog helst i aften/nat, da jeg har mere tid til fejlrettelser dagen efter i morgen - søndag er jeg offline en stor del af tiden).

 

Aaaaaalt er under kontrol :mediterer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dvs til midnat så går du i gang ? Er det kun om natten du fixer det eller tager du også dagen i brug ?

 

God arbejdslyst :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dvs til midnat så går du i gang ? Er det kun om natten du fixer det eller tager du også dagen i brug ?

 

God arbejdslyst :knus:

Jeg er ikke sikker på at jeg når det inden i nat ... jeg skal nok annoncere hvad tid jeg lukker ned, men det bliver nok i morgen. Sikkert noget jeg gør fra kl 23 eller noget, og ved endnu ikke hvor lang tid det tager, men et par timer vil jeg tro, når først jeg har fået en test til at fungere og jeg har styr på processen :) Så skulle der jo heller ikke være noget dagen efter, fordi jeg allerede har afprøvet og fået det til at virke med min test af en næsten eksakt kopi (bare fra i går).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes du er sej at du sådan kan flytte det hele selv!

God arbejdslyst!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg synes du er sej at du sådan kan flytte det hele selv!

God arbejdslyst!

Det synes jeg også... evt. kan du skrive en opdatering på FB XXX XXX XXX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opdatering: da jeg nu har fået en testkopi af move oppe og køre på min server er vi klar til at rykke teltpælene op og flytte.

 

Jeg lukker derfor siden ned i aften kl 23 og regner med at vi er oppe og køre igen efter højst et par timer. Jeg skal nok holde jer opdateret i offlinebeskeden her på siden! (vi har jo allerede øvet os lidt i nat :whistle:)

 

Rettelse: kl 24 i stedet for.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opdatering: da jeg nu har fået en testkopi af move oppe og køre på min server er vi klar til at rykke teltpælene op og flytte.

 

Jeg lukker derfor siden ned i aften kl 23 og regner med at vi er oppe og køre igen efter højst et par timer. Jeg skal nok holde jer opdateret i offlinebeskeden her på siden! (vi har jo allerede øvet os lidt i nat :whistle:)

 

 

Glæder mig til at følge med i endnu en enetale :lol:

 

God "fornøjelse"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×