Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Jeg synes ikke lige umiddelbart, at jeg kan finde noget omkring oprettelse af en "små rødder" og reglerne omkring dette.

 

Nogen, der kan hjælpe?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg synes ikke lige umiddelbart, at jeg kan finde noget omkring oprettelse af en "små rødder" og reglerne omkring dette.

 

Nogen, der kan hjælpe?

Nej, det er rigtigt, det er ikke noget der bliver brugt så aktivt og der er aldrig lavet noget formelt omkring dette.

 

Men jeg kan hjælpe :-D

Du opretter bare en bruger til et stks rod herinde, og så skriver du en besked til mig, så skifter jeg brugergruppe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvad går det egentlig ud på?

Nogle movinder ville gerne lade deres børn spille i arkaden, men ikke bruge deres profil til det. Små rødder har kun adgang til de åbne fora herinde samt et specielt forum kun til dem. Forummet for de små rødder blev vist brugt en lille bitte smule i kort periode af et par af movinders børn, men ellers er det primært en børnespilleprofil.

 

Ikke noget der formelt set bliver brugt særlig meget - mine egne børn er i hvert fald ikke selv på, men ved ikke hvem ellers. Jeg ser det bare som en hurtigløsning for dem, hvis børn spiller/spillede herinde, der er ikke så meget dybere i det og helt på eget ansvar :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×