Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Anette

Hvad skete der på Move

Recommended Posts

Søgerobotter der gik amok? (normalt bliver disse ikke registreret som online brugere, men kan huske at der var rod i nogle af dem engang).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Julefrokoster var ovre, børn legede med gaver, verdens mødre tog benene op og nød en pause :)

 

 

Søgerobotter der gik amok? (normalt bliver disse ikke registreret som online brugere, men kan huske at der var rod i nogle af dem engang).

 

430 robotmødre der var så færdige med julen.... :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi skulle gætte hvem vores movenisse var.

Ved godt der ikke var 400 med men de andre var bare nysgerrige over at se hvad vi havde fået af vores nisser og af hvem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vi skulle gætte hvem vores movenisse var.

Ved godt der ikke var 400 med men de andre var bare nysgerrige over at se hvad vi havde fået af vores nisser og af hvem

 

:lol: Oh the suspense, the suspense...... :nervøs:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ved du det selv?

 

:nej: Men nu vil jeg da lige kigge i arkivet....

:f5:

 

Aj, jeg tror ikke der skete meget. Men det er få forums der har arkiv så langt tilbage. Om hjemmesiden er en undtagelse - jeg fortabte mig lige i oldgamle tråde fra 2004 og frem :lol: Fx. en tråd hvor en kendt bruger spørger om der er mange der PM'er hinanden - fordi vedkommende har kun skrevet 10 PM'ere og de fleste handlede om mooncups :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ved du det selv?

 

:nej: Men nu vil jeg da lige kigge i arkivet....

:f5:

 

Aj, jeg tror ikke der skete meget. Men det er få forums der har arkiv så langt tilbage. Om hjemmesiden er en undtagelse - jeg fortabte mig lige i oldgamle tråde fra 2004 og frem :lol: Fx. en tråd hvor en kendt bruger spørger om der er mange der PM'er hinanden - fordi vedkommende har kun skrevet 10 PM'ere og de fleste handlede om mooncups :-D

Hvem kan det dog være :jubii:

 

Eller en lang tråd oprettet af Zenia i 2006 der revser alle andre for at quote ordentligt - gjorde hun ikke også det igår :lol:http://morsverden.dk/debat/index.php?showtopic=32087&hl=

Share this post


Link to post
Share on other sites
Åhnej, jeg er kun kommet til der, hvor LoneSew spørger hvordan man sletter en tråd og Svenne giver gamertips til Twiddle Stix.

Det bliver en lang nat.

 

:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×