Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
TanjaH

Kan ikke læse indlæg

Recommended Posts

Hej.

 

De sidste par dage har jeg ikke kunnet læse indlæg herinde.

 

Jeg kan godt se indlæg i hovedmenuen men når jeg trykker på dem får jeg denne fejl på en blank side:

 

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.

You can try to refresh the page by clicking here

 

Jeg har prøvet fra to forskellige computer.

 

Hvad er der mon galt? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er det evt. i betalingsdelen du ikke kan se indlæg? Kan se at du er ikke-betalende :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, det kunne godt lyde som en fejl der måske kan opstå en gang i mellem i forbindelse med det netværksmodul vi har herinde. Jeg tjekker lige op på om der er noget noget galt med din profil i databasen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er samme meddelelse jeg får, når jeg går på fra mit arbejdes wifi. Sådan har det været i flere år nu, så jeg har droppet det og går på via 3G.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det er samme meddelelse jeg får, når jeg går på fra mit arbejdes wifi. Sådan har det været i flere år nu, så jeg har droppet det og går på via 3G.

OK, det lyder alligevel underligt, fordi det er en databasefejl, som burde være profilspecifik, ikke netværks eller PC-specifik :hmm:

 

Er du sikker på at det er samme fejl/ordlyd?

 

Ja, altså hvis min rettelse i det hele taget har virker her XXX

(og du har ikke samme "kommafejl", så samme rettelse ville ikke du der)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Har rettet en kommafejl i databasen i et af dine felter :fnis:

 

Hjalp det?

kommafejl.. tssss

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenkaj, din nørd - en kommafejl :fnis:

Jamen det er er rigtigt :lol: Det er nogle gange når der kommer to komma'er efter hinanden i et felt. Det sker fx fordi et script nok ikke har slettet ordentligt, men glemte at slette et komma (sandsynligvis fordi der nogle gange er et der skal slettes og andre gange ikke og det er ikke altid at tingene passer sammen, når det ikke er lavet af samme person). Og så kan en side pludselig ikke virke.

 

Kommafejl i programmering er meget mere dramatiske end kommafejl i sproget :dåner:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenkaj, din nørd - en kommafejl :fnis:

Jamen det er er rigtigt :lol: Det er nogle gange når der kommer to komma'er efter hinanden i et felt. Det sker fx fordi et script nok ikke har slettet ordentligt, men glemte at slette et komma (sandsynligvis fordi der nogle gange er et der skal slettes og andre gange ikke og det er ikke altid at tingene passer sammen, når det ikke er lavet af samme person). Og så kan en side pludselig ikke virke.

 

Kommafejl i programmering er meget mere dramatiske end kommafejl i sproget :dåner:

Godt det ikke er sådan i sproget... tænk, hvor lidt vi ville kunne læse rundt omkring!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kloge mig kunne jo ikke se jeres svar - da jeg jo ikke kan læse indlæg :blush:

Prøvede igen i dag og kan se alt igen.. Så tak for rettelsen af , fejlen :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kloge mig kunne jo ikke se jeres svar - da jeg jo ikke kan læse indlæg :blush:

Prøvede igen i dag og kan se alt igen.. Så tak for rettelsen af , fejlen :thumbsup:

Fedt :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×