Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Jeg har lige betalt lidt over 10 gbp for 3 mdr. sølv. Jeg kunne af en eller anden grund ikke vælge danske kroner? Og kursen er vist også lidt skæv igen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mærkeligt - jeg havde netop rettet kursen til dagens kurs i morges inden jeg degraderede medlemmer :hmm:

 

Kan man evt. sende penge retur i paypal? Ellers send mig jeres e-mail adresse og hvor meget I har betalt for meget, så overfører jeg tilbage.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahh, er det engelske pund den trækker det i? For jeg havde kun rettet for amerikanske dollars. Skynder mig at rette kursen for pund også.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ahh, er det engelske pund den trækker det i? For jeg havde kun rettet for amerikanske dollars. Skynder mig at rette kursen for pund også.

 

Ja, jeg kunne ikke ændre det. Ved ikke hvorfor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan se at jeg godt kan refundere beløb delvist ... så skal bare lige have regnet ud hvor meget det er (det står så i dollars i min, så det skal omregnes :doh:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan se at de betalte beløb er hhv $15,72, $21,83 og $20,98. Når jeg smider dem ind i googles us dollars in dkk omregning får jeg:

 

15,72 U.S. dollars = 90,0250833 Danish kroner

21,83 U.S. dollars = 125,015749 Danish kroner

20,98 U.S. dollars = 120,14798 Danish kroner

 

Men det er da underligt med alle disse omregninger og at de så heller ikke passer bagefter :hmm: - her ser det jo ud til at passe nogenlundende med beløbene - undtagen den sidste som så er i den lave ende. Det er underligt hvis den ligefrem har trukket for meget i forhold til britiske pund men udbetalt mig passende i us dollars i paypal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan det slet ikke lade sig gøre at betale i DKK :hmm:

:hmm: er du blevet udlandsdansker, Lenka?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kan Lena ikke bare købe bland-selv slik for den femmer?? :lol:

 

Jo da ... men derfor må det jo gerne blive bragt i orden fremadrettet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan det slet ikke lade sig gøre at betale i DKK :hmm:

jo da. Jeg har betalt i dag for 1 år guld og det gik fint igennem med DKK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan det slet ikke lade sig gøre at betale i DKK :hmm:

jo da. Jeg har betalt i dag for 1 år guld og det gik fint igennem med DKK

Men det var så vist ikke gennem paypal? Det er kun paypal der er problemet i forhold til kurs. Jeg kunne ikke få den sat op her på forummet i dansk valuta, så den omregner. Og så skal kursen holdes ajour. Men det er vildt bøvlet på den måde og som det ses giver det ikke helt korrekte beløb.

 

Jeg prøver at kigge på det igen og se om der måske er sket noget siden sidst jeg forsøgte (enten reelt eller i min forståelse af teknikken) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan det slet ikke lade sig gøre at betale i DKK :hmm:

jo da. Jeg har betalt i dag for 1 år guld og det gik fint igennem med DKK

Men det var så vist ikke gennem paypal? Det er kun paypal der er problemet i forhold til kurs. Jeg kunne ikke få den sat op her på forummet i dansk valuta, så den omregner. Og så skal kursen holdes ajour. Men det er vildt bøvlet på den måde og som det ses giver det ikke helt korrekte beløb.

 

Jeg prøver at kigge på det igen og se om der måske er sket noget siden sidst jeg forsøgte (enten reelt eller i min forståelse af teknikken) ...

:doh: nåh nej, det var på kort

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg fik ikke lige tjekket om jeg kunne vælge DKR, så jeg endte med at betale i USD 78,58 for et års guld. Det er da lidt mere end 450, så vidt jeg kan regne :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan det slet ikke lade sig gøre at betale i DKK :hmm:

jo da. Jeg har betalt i dag for 1 år guld og det gik fint igennem med DKK

Men det var så vist ikke gennem paypal? Det er kun paypal der er problemet i forhold til kurs. Jeg kunne ikke få den sat op her på forummet i dansk valuta, så den omregner. Og så skal kursen holdes ajour. Men det er vildt bøvlet på den måde og som det ses giver det ikke helt korrekte beløb.

 

Jeg prøver at kigge på det igen og se om der måske er sket noget siden sidst jeg forsøgte (enten reelt eller i min forståelse af teknikken) ...

 

Jeg kan se at den kurs jeg endte med at betale løb op i 93,25 danske, jeg overlever nok. Men ifølge Lenka er 15.72 = 90,02, det var så ikke rigtigt :)

Det er meget længe siden jeg har betalt 90 kr rent. et par gange har det været over 100 kr.

Jeg nævner bare det beløb jeg kan se i min modtaget i paypal, og sætter det ind i google. Kursen skifter vel konstant.

 

Pt kan jeg skrive i google 15.72 us dollars in dkk og får dette resultat:

15.72 U.S. dollars = 90.157259 Danish kroner

 

Kursen er selvfølgelig vejledende, og som sagt skifter den. Jeg tror at når det kommer til paypal, så er det hvad den er på dagen hvor man hæver, der gælder?

 

Uanset er pointen vel at det ikke skal være i us dollars, for så vil man aldrig kunne regne en præcis pris ud. Jeg har bare ikke kunnet sætte det til dkk de gange jeg har prøvet. Det er selvfølgelig en fejl herfra.

Jeg var ikke klar over at den kom over 100 - det ville jeg gerne have været opmærksom på, for når det er så meget har jeg en nem mulighed for at betale noget tilbage gennem paypal .. er blevet gjort opmærksom på et par gange at den trak for lidt, den vej kan det også gå når det er en vejledede kurs.

 

Hvis jeg ikke kan sætte den til dkk i paypal i dette system, kan jeg se disse muligheder:

- jeg kan fjerne paypal-muligheden

- jeg kan skrive en disclaimer om at det er et lucky shot og man kan risikere at betale lidt mindre eller lidt mere, og så er det op til en at bruge muligheden alligevel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg må konkludere at paypal ikke har samme kurs som jeg kan slå op på google, for i følge den har jeg modtaget et par kroner mindre end den aktuelle pris ...

Jeg har lige tjekket - ja i paypals egen currency concerter er der de tal I skriver.

 

Det holder så ikke at bruge kursen, jeg prøver igen at undersøge hvordan jeg kan ændre det til at acceptere danske kroner i stedet for.

 

Sidst tilbageførte jeg lidt på nogle af de enkelte betalinger, det gør jeg så bare igen :-D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×