Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
beLine

Lenka, ang.str.på foto

Recommended Posts

Hvorfor er det at foto "kun" må være 2 MB?

 

Jeg ville så gerne dele min halloween og mad og tøj, men jeg orker ikke ændre alle fotos :(

Er det fordi det fylder for meget hvis nogle er større?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg forsøgte i går at finde den setting i forummet der gav denne begrænsning og se om jeg kunne rette den, men det kunne jeg ikke :hmm: - jeg kan faktisk ikke huske at jeg har sat den og hvorfor lige der (men en begrænsning har jeg muligvis sat pga. plads ja - og for at det ikke skulle loade for langsomt - men det er jo længe siden, ting har ændret sig).

 

Jeg vil gerne prøve at rette det, hvis jeg finder det, medmindre der er en grund til at det er sat sådan, fx på serveren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg forsøgte i går at finde den setting i forummet der gav denne begrænsning og se om jeg kunne rette den, men det kunne jeg ikke :hmm: - jeg kan faktisk ikke huske at jeg har sat den og hvorfor lige der (men en begrænsning har jeg muligvis sat pga. plads ja - og for at det ikke skulle loade for langsomt - men det er jo længe siden, ting har ændret sig).

 

Jeg vil gerne prøve at rette det, hvis jeg finder det, medmindre der er en grund til at det er sat sådan, fx på serveren.

:blowkiss: tak

 

Jeg kunne da forestille mig det var pga størrelse.

Men vil helst tage foto i bedst opløsning og det gør at de ofte ligger lige over 2 MB og ofte får jeg ikke delt her.

Så som i tråde med :se de gamle skolebørn, julekort osv osv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg har opdaget så meget nu, at det er sat individuelt pr gruppe (dvs. 10.000+ guld, 10.000+ sølv, 5.000+ guld osv), og at jeg i hver gruppe faktisk har sat dem til "unlimited", så der er ingen begrænsinger i forum-softwaren. Men der står en note om at der på serveren er sat en begrænsing på 2MB på individuelle fil-upload. Så det er den del jeg skal have kigget på. Og så kom jeg ikke så langt med at pille i serveropsætning :blush:

 

Har lige googlet ... det skulle ikke være så svært. Jeg prøver lige XXX

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu skulle det være ændret til 40 MB :thumbsup:

 

(:phew:)

Ja, det tog ikke mange minutter :lol:

 

Tak :jubii:

NU kan jeg vise vores halloween frem :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup:

 

Har stadig et stort ønske om at kunne udvælge flere billeder på en gang når man oploader. Det er lidt bøvlet nu

Share this post


Link to post
Share on other sites
:thumbsup:

 

Har stadig et stort ønske om at kunne udvælge flere billeder på en gang når man oploader. Det er lidt bøvlet nu

I know - men det kommer først ved opgradering af software (som jeg var begyndt på i efterårsferien 2012 :lol: - og ikke fik gjort færdigt, pga. for mange ting der stadig ikke var løst i forhold til opgradering :doh: - og så fik jeg arbejde og for lidt tid)

 

Jeg har en listig plan om at jeg atter skal have gang i projekt software-opgradering til februar, når jeg er gået ned på deltid og atter har mere tid til projekt move + det løse :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:thumbsup:

 

Har stadig et stort ønske om at kunne udvælge flere billeder på en gang når man oploader. Det er lidt bøvlet nu

:thumbsup: Ja, det er jeg enig med dig i.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg vil gerne prøve at rette det, hvis jeg finder det, medmindre der er en grund til at det er sat sådan, fx på serveren.

Det ville være nice :thumbsup: Det er sk*de irriterende, at skulle ændre på størrelsen, inden der kan sættes billeder ind her.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg vil gerne prøve at rette det, hvis jeg finder det, medmindre der er en grund til at det er sat sådan, fx på serveren.

Det ville være nice :thumbsup: Det er sk*de irriterende, at skulle ændre på størrelsen, inden der kan sættes billeder ind her.

Det er rettet :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg vil gerne prøve at rette det, hvis jeg finder det, medmindre der er en grund til at det er sat sådan, fx på serveren.

Det ville være nice :thumbsup: Det er sk*de irriterende, at skulle ændre på størrelsen, inden der kan sættes billeder ind her.

Det er rettet :-)

:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×