Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Dykker

Havetråde som opslag

Recommended Posts

Hej Lenka

 

Kan du lave de 12 månedstråde om året i haven som opslag, så det bliver move havealmanak? :have:

 

Det vil være dejligt :blowkiss:

 

:knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvorfor ikke bare dele det op i de 4 årstider ;)

Så kan jo derunder skrive mere om hvad man gøre de forskellige måneder. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvorfor ikke bare dele det op i de 4 årstider ;)

Så kan jo derunder skrive mere om hvad man gøre de forskellige måneder. :thumbsup:

:thumbsup:

 

Jeg troede lige at MoVe var blevet spammet...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvaeeee har du fået have på hjernen?????? :P :shit:

 

Øjets. Har slutte betalt så mange penge for et jordlod for bare at lade stå til

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er totalt hyggeligt med havetråde.

Jeg glæder mig til at følge med.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kunne man evt samle dem til een tråd? :blush:

 

Nej da, det er jo hele ideen i det af de skal stemme med, hvad der er aktuelt netop nu :) Men man behøver nok kun at have opslag aktivt på 1 måned tilbage og 2-3 mdr frem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kunne man evt samle dem til een tråd? :blush:

 

Nej da, det er jo hele ideen i det af de skal stemme med, hvad der er aktuelt netop nu :) Men man behøver nok kun at have opslag aktivt på 1 måned tilbage og 2-3 mdr frem :)

 

Nå ja :ide: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har nu bedst erfaring med at man opretter tråde efterhånden som man skal bruge dem :blush: En tråd man opretter nu, men som først skal bruges om 10 måneder, har forlængst fået overstået sin nyhedsinteresse (jeg ved godt at det er som opslag .. men det galder nu alligevel i interesse i forhold til en tråd oprettet nu) ... jeg er ikke så vild med at der i en generel hjem og have sektion skal være brugt en hel sideplads eller mere på udelukkende havetråde pr måned, hvor det som regel kun er den ene tråd ad gangen eller evt. de kommende 2-3 stykker, der rent faktisk er relevant her og nu ...

 

Men som en anden foreslog - kunne det ikke være relevant nok at have dem per kvartal? Det vil jeg godt sætte som opslag. Det bliver jo opdateret efterhånden under den måned man nu er i gang med ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan evt. sætte de kommende måneder som opslag og skifte ud efterhånden (eller endnu bedre Dykker, kan gøre dig til moderator for Hjem og have, så kan du gøre dette :-D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×