Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Søs

Kan ikke uploade billeder

Recommended Posts

Men sig til, hvis der er problemer med computer stadig, for det kan jo være at det var et andet problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu kan jeg.

Plejer vist at stå ubegrænset ved os guld betalende mindes jeg : hmm:

Det er en serverindstilling, så der kunne ikke have været forskel på guld eller sølv i den med max mb pr upload, men måske tænker du på den ubegrænsede plads man har til at uploade i alt (der hvor der står unlimited i venstre side).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fra computeren har jeg ikke oplevet problemer. Er ikke helt med, hvor det er de ikke dukkede op hos dig, N?

 

Hvis vi tager de her skridt, så kan du måske udpege:

1. vælg fil (-> filnavn kommer i det hvide felt)

2. klikke upload (-> filnavn rykkes til den venstre rullemenu "Vedhæftninger" (Administrer vedhæftninger) - det er her det går galt med mobile ved jeg, da den slet ikke uploader)

3. Indlægget kan enten sendes direkte eller man kan vælge at klikke "+" ud for vedhæftningen, for at få den et bestemt sted i indlægget.

 

:???:

 

Jeg kender godt proceduren :) - men det er når jeg skal klikke på vedhæftningen, at den fortæller mig, at jeg ikke har vedhæftet noget - også selvom jeg har uploadet den :(

 

Jeg har altid kunnet vedhæfte billeder fra min IPhone :hmm:

Ja, det var ikke for at fortælle om proceduren, men at mindske misforståelse mht. hvor i proceduren fejlen skete :P - så altså i nr 3? Når du vil klikke på at få vedhæftningen ind i indlægget?

 

Når du/I dertil hvor det ser sådan her ud?

post-1-1473524597_thumb.png

 

Nej, det er præcis der jeg ikke nåede til igår (på computer).

 

Og som jeg ikke har gjort i indlægget lige over det her (men hvor billedet er med alligevel :hmm: ).

Man behøver ikke at klikke på plusset for at tilføje til indlægget - så bliver billedet bare vedhæftet under indlægget, i stedet for inde i indlægget.

Men vil det så sige at det bare ser ud som om der slet ikke er vedhæftet noget billede, altså som i screenshot nedenunder (hvor der står (0)), og det så kommer med alligevel? :hmm:

 

Ja, det ser ud som om der ikke er noget billede vedhæftet. Og der står stadig (0) ovre i Administrer vedhæftninger :ja:

 

Prøver igen.

 

Der står (0) i administrer vedhæftninger - men jeg har valgt en fil og klikket på Upload (grøn knap).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fra computeren har jeg ikke oplevet problemer. Er ikke helt med, hvor det er de ikke dukkede op hos dig, N?

 

Hvis vi tager de her skridt, så kan du måske udpege:

1. vælg fil (-> filnavn kommer i det hvide felt)

2. klikke upload (-> filnavn rykkes til den venstre rullemenu "Vedhæftninger" (Administrer vedhæftninger) - det er her det går galt med mobile ved jeg, da den slet ikke uploader)

3. Indlægget kan enten sendes direkte eller man kan vælge at klikke "+" ud for vedhæftningen, for at få den et bestemt sted i indlægget.

 

:???:

 

Jeg kender godt proceduren :) - men det er når jeg skal klikke på vedhæftningen, at den fortæller mig, at jeg ikke har vedhæftet noget - også selvom jeg har uploadet den :(

 

Jeg har altid kunnet vedhæfte billeder fra min IPhone :hmm:

Ja, det var ikke for at fortælle om proceduren, men at mindske misforståelse mht. hvor i proceduren fejlen skete :P - så altså i nr 3? Når du vil klikke på at få vedhæftningen ind i indlægget?

 

Når du/I dertil hvor det ser sådan her ud?

post-1-1473524597_thumb.png

 

Nej, det er præcis der jeg ikke nåede til igår (på computer).

 

Og som jeg ikke har gjort i indlægget lige over det her (men hvor billedet er med alligevel :hmm: ).

Man behøver ikke at klikke på plusset for at tilføje til indlægget - så bliver billedet bare vedhæftet under indlægget, i stedet for inde i indlægget.

Men vil det så sige at det bare ser ud som om der slet ikke er vedhæftet noget billede, altså som i screenshot nedenunder (hvor der står (0)), og det så kommer med alligevel? :hmm:

 

Ja, det ser ud som om der ikke er noget billede vedhæftet. Og der står stadig (0) ovre i Administrer vedhæftninger :ja:

 

Prøver igen.

 

Der står (0) i administrer vedhæftninger - men jeg har valgt en fil og klikket på Upload (grøn knap).

 

Og her kom den så ikke med (4 MB billede).

 

Nu prøver jeg med et mindre. Der står stadig 0 i administrer vedhæftninger (billedet er på 0,9 MB). Og jeg kan ikke se noget billede her. Edit: Men så kom det altså med. Jeg er på en Mac og bruger Safari.

post-1451-1473595777_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Her kommer der et rødt kryds hvor der står "du har ikke valgt nogen fil at uploade" selvom jeg gør det rigtigt i 1 og 2 og billedet kommer ikke med selvom jeg gør som Nmaria foreslår :hmm:

 

Det er så fra iPhone

 

Samme her ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×