Jeg har pr. default sat at det er "Se nye indlæg", der er fremme i toppen i højre side. Denne har jeg indstillet specifikt efter at den viser alle indlæg siden ens seneste besøg på siden (jeg er en smule i tvivl om hvordan den definerer seneste besøg ... om man skal være logget ud, eller ... ) ... derudover viser den kun selve indlæg, altså ikke statusopdateringer, likes mm (så det er som vi er mest vant til). Det er sådan her på det nye, at man helt selv kan vælge hvordan ens "nye indlæg" skal se ud, og selv kan sætte den op som "default" i stedet for "se nye indlæg". Her er fx, hvor jeg har sat "Ulæst indhold". Denne fungerer på en anden måde, hvor de indlæg man har læst, forsvinder far nyhedsstrømmen igen.      Du kan finde "Ulæst indhold" samt flere andre nyhedsstrømme under menupunktet "Aktivitet" og evt. åbne "Mine aktivitetsstrømme":                             Hvis du finder en, som du hellere vil have mest synligt i menuen i stedet for "Se nye indlæg", så klikker du på den grå checkboks, som så bliver grøn og du vil se din nye nyhedsstrøm i menuen direkte.